וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית בהפתעה: כששיפוץ הבית שלכם מתנהל בלעדיכם

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 8:08

מה קורה אם אתם רוצים לשפץ אבל אין לכם חשק להיות חלק מהתהליך? הכירו את שיטת העבודה המיוחדת והטרנד שרק הולך וצובר תאוצה. ותודה לקורונה, שהאיצה אותו לקהל המשפצים

עיצוב פנים הפך בעשורים האחרונים לאחד הנדבכים החשובים בחיינו. למדנו להבין שמעבר למעטפת היפה הוא משפיע באופן ישיר על איכות החיים. לא בכדי מרבית אלה שכבר התנסו בחוויה מספרים על תהליך מרגש ועוצמתי, רווי התלבטויות ומהמורות, אך כזה ששכרו בצידו.

מסתבר שיש כאלה שמעדיפים לעבור תהליך מבלי שיהיו מעורבים בתהליך השיפוץ או התאמת הנכס שזה עתה רכשו. "זה מתחיל באיתור הנכס האידיאלי עבורם, דרך תכנון מדויק שמותאם לצרכיהם, בחירת המרצפות, תכנון הרהיטים ועד לשלב רכישת אקססוריז, עד לרמת המגבות, המצעים ואפילו הסכו"ם. כל מה שנדרש מבני הבית הוא להגיע לנכס שנתפר על פי מידותיהם המדויקות, להנות מההפתעה האדירה ולהתחיל להרגיש בבית כבר מהשנייה הראשונה", מסבירה מעצבת הפנים אריאלה עזריה ברקוביץ, שזוהי שיטת עבודתה, שיטה שהיא הנחילה לפני שנים רבות, לאחר שהגיעה ארצה מצרפת, ויושמה בעיקר בקרב תושבי חוץ, שגם ככה לא נמצאים הרבה בארץ. אך התבקש שהתהליך יתנהל מרחוק ולאחר ש"המקומיים" ראו כי טוב הם ביקשו לאמץ אותה. גם לקורונה יש חלק בכך.

וילונות, טקסטיל וריפודים מוסיפים נשמה. עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
וילונות, טקסטיל וריפודים מוסיפים נשמה. עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ/אלעד גונן

אלו שחוו את התהליך הייחודי מספרים על חוויה יוצאת דופן. "אם נחשוב על זה לרגע, מרבית האנשים בחייהם הבוגרים למודי ניסיון, חוו המון והדברים שיכולים להפתיע אותם הם מעטים. החוויה היא באמת חד פעמית ומאוד עוצמתית ויש בה הרבה מעבר, היכולת לשחרר, להתמסר ולסמוך על איש מקצוע שיש לו את היכולות והכלים לא רק להפתיע אלא גם לפתור מהתלבטויות, החלטות, כאבי ראש והתעסקויות שלטוב ולרע נלווים לכל תהליך של שיפוץ ובניה", מוסיפה עזריה - ברקוביץ'.

לדבריה, "התהליך מתאים לכולם, למעט כאלו שהם קונטרול פריק. מי שלא יודע לשחרר, כנראה שבית בהפתעה פחות מתאים לו".

לעשירים בלבד? "ממש לא!"

איך מתבצע התהליך בפועל?

"אני פוגשת את בעלי הבית לפגישה אחת במהלכה אני לומדת להכיר אותם. להכיר את העיצוב שמתאים להם, הגוונים, הסקאלות צבעים, הצרכים שלהם, העדיפויות, הניואנסים הקטנים. מראש מגיעים אליי אלו שמחוברים יותר לסגנון העיצובי שלי, לחתימת ידי שהיא קלאסית, אירופאית. סגנון חם עם הרבה פרטים ושפע חומרים. כך שמראש אלו הלקוחות שמגיעים אליי. החזון שלי כמעצבת עובר כחוט השני בכל פרט שנבחר או מתוכנן עבור הבית, החל מרהיטים שאני מתכננת בהתאם לצרכי וממדי החלל, דרך הטפטים שאני בוחרת ועד לכורסה שתתאים להם בדיוק בסוויטת השינה שתוצב בדיוק בזווית הנכונה.

לפי מה שאת מתארת מדובר בשירות לעשירים בלבד.

ממש לא! נכון שהמגמה הזו "נולדה" בזכות עבודתי הרבה עם תושבי חוץ שהמרחק הגיאוגרפי והחיים התובעניים שהם מנהלים פשוט לא מאפשר להם להתפנות לנושא, ראו הישראליים כי טוב, והחליטו לחבור למגמה וכיום זה גם "זורם" מפה לאוזן. כיום יש קהל רחב ומגוון שמעוניין בזה. מניסיון, את הפינוק ואווירת היוקרה אפשר ליצור גם בבתים שתקציב העיצוב בהם מתחיל ב-300,000 שקל, מה שכולל מטבח, נגרות, ריהוט, טקסטיל, מוצרי חשמל וכו. לאורך השנים פיתחתי דרכים שמובילות לתוצאות מרשימות גם מבלי שתהיינה יקרות".

עוד בוואלה!

זיכרונות מהולילנד: כמה תעלה דירה במתחם המפורסם בישראל?

לכתבה המלאה
עיצוב פנים אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
לקבל את השינוי בהפתעה. לפעמים זה יותר כיף. עיצוב פנים אריאלה עזריה ברקוביץ/אלעד גונן

עוד מסבירה עזריה-ברקוביץ: "חשוב לציין שהתהליך כאשר מתבצע בשלט רחוק הוא מהיר יותר ב 30-40% מהזמן שלוקח בתהליך שנעשה ביחד עם הלקוח. הרי בשיפוץ רגיל הלקוח מתלווה למעצב וביחד הם בוחרים ריהוט, סניטרי וכו', מה שדרוש תיאום , הגעה למספר מקומות, החלטות משותפות ועוד שבאופן טבעי לוקחים הרבה זמן ומאריכים את התהליך. אני דואגת לתעד את רגע הכניסה של בני הבית. קשה להסביר את הסיפוק שלך כמעצבת מלצפות בהם באותם רגעים. חודשים של עבודה מאומצת וקשה שמתנקזים לרגעים של אושר שממשיכים להדהד גם זמן רב אחרי כשאני כבר בעיצומו של פרויקט חדש" .

  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully