וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרונות מהולילנד: כמה תעלה דירה במתחם המפורסם בישראל?

וואלה! נדל"ן

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 17:07

אושרה תוכנית המתאר לפרויקט בערוב שימושים ברמת שרת ירושלים במתחם שזכה ללא מעט יחסי ציבור בעקבות משפט ראש הממשלה לשעבר אולמרט. במסגרת התוכנית, ייבנו בשכונה 3 מגדלים על שטח של 9.3 דונם בגובה 18 קומות. כמה תעלה דירה בפרויקט?

הוועדה המחוזית לירושלים אישרה את תוכנית המתאר לפרויקט בערוב שימושים במתחם הולילנד צפון בירושלים, שמקדמות דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן, ורמי לוי. במסגרת התוכנית, ייבנו בשכונת רמת שרת בירושלים, על שטח של 9.3 דונם, 3 מגדלים המתנשאים לגובה של 18 קומות מעל מפלס הקרקע המיועד עבור מסחר ושימושים ציבוריים וחנייה תת קרקעית של 3 מפלסים. האישור הנוכחי מגדיל את כמות יחידות הדיור ל-268 ומרחיב את שטחי הבנייה עבור השטחים הציבוריים. אדריכל התוכנית הוא אמציה אהרנוסון.

המתחם עלה לכותרות בעקבות משפט רה"מ לשעבר אולמרט במה שכונה "פרשת הולילנד", אחת משערוריות השחיתות הגדולות ביותר שידעה המדינה, במסגרתה הורשע אולמרט על שקיבל באמצעות אחיו, כסף מיזמים שביקשו לקדם את פרויקט הנדל"ן בירושלים.

מדובר בקרקע סמוכה אותה רכשו החברות לפני כ-10 שנים בסכום של 280 מיליון ש"ח ההשקעה המוערכת בפרויקט נאמדת בכ-350 מיליון שקל. מתחם הולילנד צפון ממוקם מדרום לכיכר מאיר צבי קרוך ומדרום, ממזרח וממערב לרח' מיכאל אבי יונה. בניית הפרויקט תתחיל בעוד כשנה-שנה וחצי לאחר קבלת ההיתר.

הולילנד הדמיה. אמציה אהרנסון,
כ-10 עסקאות בסכום ממוצע של 2.53 מיליון. מתחם הולילנד, הדמיה/אמציה אהרנסון

תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 3-4-5 חדרים ודירות פנטהאוז. דירת 3 חדרים ממוצעת תעמוד על כ-81 מ"ר, דירות ה-4 חדרים עם 102 מ"ר ודירות 5 חדרים בגודל של 117 מ"ר. דירות הפנטהאוז יהיו בגודל של כ-157 מ"ר. מחירי הדירות צפויים להימכר במחיר של החל מ- 2.5 מיליון שקל. השטחים הציבורים יכללו 1,200 מ"ר והשטחים המסחריים 1,400 מ"ר.

על פי נתוני רשות המיסים בשנה האחרונה התצבעו בשכונה כ-10 עסקאות בסכום ממוצע של 2.53 מיליון שקל לדירה.

מקבוצת דן נמסר כי: "אנו מברכים על ההחלטה לאישור תוכנית המתאר של הועדה המקומית בעיר. פיתוח תחום הנדל"ן והשבחת הקרקעות שאנו מבצעים בתקופה האחרונה משקפים את האסטרטגיה הרחבה של הקבוצה המאמצת עוגני פיתוח חדשים, לצד חיזוק המשאבים הקיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully