וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת פתאל החזקות תרכוש מלון במנצ'סטר

15.10.2018 / 11:48

רשת המלונות תרכוש את המלון יחד עם רשת פנדוקס תמורת 115 מיליון ליש"ט וחלקה יעמוד על 14 מיליון ליש"ט. שתי החברות ישקיעו כ-11 מיליון ליש"ט בשידרוג המלון והוספת חדרים

מלון מידלנד מנצ'סטר. יח"צ,
מלון מידלנד מנצ'סטר/יח"צ

רשת בתי המלון פתאל הודיעה הבוקר (שני) כי חתמה יחד עם רשת פנדוקס, על הסכם לרכישת מלון מידלנד מנצ'סטר היוקרתי בתמורה לכ-115 מיליון ליש"ט. חלקה של פתאל בעסקה יעמוד על 14 מיליון ליש"ט. במסגרת ההסכם פתאל תשכור ותנהל את בית המלון לתקופה של 35 שנה. בנוסף, ישקיעו שתי החברות כ-11 מיליון ליש"ט בהשבחת המלון ובניית חדרים חדשים נוספים. החברה ציינה כי בכוונתה לממן את העסקה ממקורותיה העצמיים וכי השלמת העסקה צפויה להתקיים ברבעון הרביעי של השנה.

מלון מידלנד מנצ'סטר נפתח בשנת 1903 ונחשב לאייקון בעולם התיירות. המלון בעל 4 כוכבים סופיריור ולו ארכיטקטורה בסגנון ויקטוריאני. המלון כולל 312 חדרי מלון, 12 חדרי ישיבות, כאשר הגדול ביניהם יכול להכיל כ- 700 איש, חדר כושר, 4 מסעדות וספא. המלון ממוקם בליבה של מנצ'סטר ובסמוך למוקדי התיירות המובילים.

רכישה זו היא המשך לשיתוף פעולה רחב של פתאל עם רשת בתי המלון פנדוקס, הכולל 38 בתי מלון בגרמניה, באי הבריטי ובאירלנד. בשנת 2015 התקשרה פתאל עם פנדוקס בהסכם מכירה והשכרה (Sale and Lease Back) של 18 מלונות בגרמניה ובשנה שעברה התקשרו הצדדים בעסקת המלונות הגדולה ביותר באירופה במסגרתה רכשה פתאל את ההשכרה והניהול של 36 בתי מלון JURYS INN (מתוכם 20 בבעלות פנדוקס).

דוד פתאל, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פתאל החזקות, אמר כי "מלון מידלנד מנצ'סטר הוא אייקון בעולם התיירות, הוא אחד מבתי המלון הטובים באנגליה והוא יהווה תוספת משמעותית לפורטפוליו הנכסים של קבוצת פתאל באי הבריטי, שיכלול עם השלמת העסקה 9,309 חדרים ב-44 בתי מלון.

"המלון שנפתח בשנת 1903 בארכיטקטורה מרהיבה בסגנון ויקטוריאני ממוקם במרכז מנצ'סטר, הנחשבת לעיר התיירות השנייה בגודלה באנגליה והוא סמוך לאטרקציות תיירות רבות ונוף מרהיב. בכוונתנו להמשיך ולהשביח את המלון באמצעות ניהול מקצועי והגדלת מספר החדרים במלון. אנו נמשיך בתכניתנו האסטרטגית להעמקת אחיזתנו במדינות בהם אנו פועלים, בהן יש לרשת חברות ניהול עצמאיות האמונות על תפעול ואחזקה אופטימליים של בתי המלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully