וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעלי חברת בנייה העלים 15 מיליון שקל מרשות המסים

3.9.2018 / 13:45

קבלן מירושלים נעצר בחשד כי ביצע ניכוי מס תשומות פיקטיבי, זאת בזמן שהוגש נגדו רק לאחרונה כתב אישום בגין עבירות דומות והלבנת הון בהיקף של לא פחות מ-40 מיליון שקל

פרויקט בנייה בעיר ראשון לציון. ShutterStock
פרויקט בנייה/ShutterStock

רשות המסים מדווחת היום (שני) כי בעל חברה בענף הבנייה מירושלים נעצר בחשד לניכוי מס תשומות פיקטיבי בסכום של כ-15 מיליון שקל בספרי החברה. בבקשת המעצר, שהוגשה על ידי משרד מע"מ אשדוד ברשות, צויין כי נגד הקבלן ושותפו לשעבר הוגש רק באחרונה כתב אישום על ידי המחלקה המשפטית במע"מ אשדוד בגין עבירות דומות בסך של 20 מיליון שקל וכן 20 מיליון שקל נוספים בגין הלבנת הון, שבוצעו במהלך השנים 2015-2016.

על פי בקשת המעצר, החשבוניות הפיקטיביות אותן ניכה הקבלן התקבלו מגורמים חשודים שאינם רשאים להוציא חשבוניות מס (כלומר אינם רשומים ו/או מזדהים שלא כדין כנציגי חברות רשומות ולגיטימיות). החשוד נחקר ומסר בעדותו כי את החשבוניות קיבל מאנשים שונים אשר את פרטיהם המדויקים הוא אינו יודע וכן שמר על זכות השתיקה.

שופט בית משפט השלום בקריית גת, עידו כפכפי, אשר דן בבקשת המעצר, נעתר לבקשת רשות המסים וקבע לחשוד, בין השאר, התחייבות עצמית בסך של חצי מיליון שקל, ערבות במזומן בסך של 40 אלף שקל, ערבות צד ג' בסך של 100 אלף שקל וכן צו עיכוב יציאה מהארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully