וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספן גרופ הישראלית תרחיב את המטה של רשת האופנה טימברלנד בהולנד

2.9.2018 / 12:22

החברה רכשה קרקע בשטח של כ-19 דונם להקמת מבנה לוגיסטי נוסף עבור הרשת הבינלאומית בהשקעה של כ-40 מיליון שקל. הבנייה צפויה להסתיים ברבעון השני של 2019

מתחם טימברלנד בהולנד. יח"צ,
המטה של רשת האופנה טימברלנד בהולנד/יח"צ

חברת אספן גרופ הישראלית הודיעה היום (ראשון) כי היא ממשיכה להעמיק את אחיזתה בתחום הנדל"ן המניב בהולנד. החברה תרחיב עבור רשת האופנה הבינלאומית טימברלנד את המתחם הלוגיסטי שהיא משכירה לה באמצעות חברת-הבת Aspen Real Estate investment BV בעיר אלמלו (Almelo).

חברת הבת התקשרה בהסכם לרכישת קרקע נוספת, בשטח של כ-19 דונם, הצמודה לנכס הקיים המושכר לטימברלנד, עליה תיבנה הרחבה של המתחם הלוגיסטי הקיים. החברה תשקיע ברכישת הקרקע ובבניית הנכס הנוסף סך של כ-40 מיליון שקל (כ-10 מיליון אירו). בניית הנכס הנוסף צפויה להתחיל במהלך החודש הקרוב, ולהסתיים במהלך הרבעון השני של שנת 2019.

שטח הקרקע של הנכס הקיים עומד על כ-51 דונם והשטח הבנוי עליו כ-39 אלף מ"ר, מתוכם כ-35 אלף מ"ר משמשים שטחי לוגיסטיקה והיתר משמשים שטחי גלריה ומשרדים. כמו כן, הנכס הקיים כולל 265 מקומות חניה. הנכס הנוסף יכלול הרחבה של שטחי הלוגיסטיקה בכ-12.5 אלף מ"ר ושל שטחי המשרדים בכ-347 מ"ר.

הנכס הקיים והנכס הנוסף יושכרו במלואם לטימברלנד, לפי הסכם השכירות החדש למשך 10 שנים החל מאפריל 2019. דמי השכירות השנתיים שיניב המתחם הלוגיסטי כולו, במתכונתו החדשה, יסתכמו לסך של כ-2.6 מיליון אירו, בצמוד למדד המחירים לצרכן ההולנדי מדי שנה, עד לעלייה בשיעור מקסימלי של 3%.

המרכז הלוגיסטי של אספן גרופ בהולנד מושכר כיום לחברה מקבוצת חברות טימברלנד לשם שימוש כמרכז הפצה לוגיסטי של טימברלנד באירופה. הנכס נרכש בשנת 2012 בעלות של כ-25 מיליון אירו, וערב החתימה על ההסכמים עומד שוויו במאזני אספן על סך כ-30.6 מיליון אירו.

לדברי ברט קנוט, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל הפעילות של אספן גרופ באירופה, "רכשנו את הנכס עם תום בנייתו בשנת 2012, כאשר החברה זיהתה את תחום הלוגיסטיקה כתחום בעל פוטנציאל רב, המאפשר השגת תשואות אטרקטיביות על ההשקעה ביחס לנכסים מניבים מסוגים אחרים. לאחרונה, ביקשה טימברלנד להרחיב את נכסי הלוגיסטיקה, בחנה מספר יעדים ובחרה, לשמחתנו, להתרחב באמצעות פיתוח הנכס של אספן בהולנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully