וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

270 דירות להשכרה ארוכת טווח בבית שמש ונצרת עלית

3.9.2018 / 13:00

חברת דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל פרסמו 2 מכרזים להקמת פרויקטים בשכירות לטווח ארוך. רבע מהדירות יושכרו בשכר דירה מופחת לזכאים. 42 דירות נוספות שייבנו במסגרת הפרויקטים ימכרו לשוק החופשי כתמריץ ליזמים

פרויקט דירה להשכיר בית שמש. טוטם הדמיה ואנימציה,
הפרויקט בבית שמש/טוטם הדמיה ואנימציה

פרויקט דיור להשכרה ארוכת טווח ממשיך להתרחב: החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל פרסמו היום (שני) 2 מכרזים חדשים להשכרה ארוכת טווח בנצרת עלית ובבית שמש בהיקף של 270 יחידות דיור. 42 דירות נוספות ייבנו במסגרת פרויקטים אלה אך ימכרו בשוק החופשי, כתמריץ ליזמים. המכרזים מתווספים ל-20 פרויקטים דומים בערים נוספות ברחבי הארץ.

הפרויקט בבית שמש הוא פרויקט שלישי באזור ירושלים והסביבה וממוקם במתחם "משקפיים דרום" סמוך ליציאה הדרום-מזרחית של העיר. הוא כולל 6 בניינים בני 6 קומות עם 132 דירות, שיוקמו במתחם אחד המשתרע על שטח של כ-11 דונם. כלל יחידות הדיור בפרויקט מיועדות להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 20 שנים, כאשר 25% מהן יושכרו בשכר דירה מופחת לזכאים בשיעור של 20% פחות.

הפרויקט בנצרת עלית כולל 19 בנייני מגורים בני 4-8 קומות עם 180 דירות, מתוכן 138 יחידות דיור מיועדות להשכרה לטווח ארוך לפי מודל דירה להשכיר - והשאר יועמדו למכירה. רבע מתוך הדירות המיועדות להשכרה ארוכת טווח, יושכרו לזכאים בשכר דירה מופחת ומפוקח. בסוף התקופה יוכל היזם למכור את כלל הדירות בשוק החופשי בשני הפרויקטים.

פרויקט דירה להשכיר נצרת עילית. אסף פרץ,
הפרויקט בנצרת עלית/אסף פרץ

"שכירות ארוכת טווח היא פתרון מקובל בעולם"

שר האוצר, משה כחלון, מסר עם פרסום המכרזים כי "האחריות שלנו היא לספק דיור במחיר הוגן לזוגות הצעירים ולכל מי שאין בבעלותו דירה. השכרה לטווח ארוך היא כלי מרכזי לפתרון משבר הדיור, כחלק מהמאמץ הלאומי שאנחנו מובילים. אני מברך על הפרויקטים שיצאו לדרך בקרוב בנצרת עלית ובבית שמש, ומצטרפים לפרויקטים של מחיר למשתכן שאנחנו מקדמים בערים אלו. שכירות ארוכת טווח היא פתרון מקובל בעולם לציבור רחב שלא מעוניין או לא יכול לרכוש דירה, ונמשיך לספק את הפתרון הזה ברחבי הארץ בשנים הקרובות".

מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי, ציין: "ב-3 השנים האחרונות אנו מאפשרים עוד פתרונות דיור ומביאים אוכלוסייה יצרנית, צעירה ותורמת לערים רבות בלב אזורי הביקוש וגם מחוצה לו. הצלחת המכרז האחרון ברמלה מהווה איתות לכך כי המודל שאנו מציגים בדירה להשכיר מוכיח את עצמו גם בהרחבת אזורי הביקוש. אנו משקיעים בתכנון ובאיכות הפרויקטים, תוך שימת דגש על עירוב שימושים, ומקפידים שלשכונות החדשות המתוכננות יהיו דרכי גישה נוחות, חיבור לתחבורה ציבורית וקרבה לאזורי מסחר ותעסוקה".

ראש עיריית נצרת עלית, רונן פלוט, הוסיף: "פרויקט דירה להשכיר יספק פתרון דיור זמין, איכותי ושווה לכל כיס עבור תושבי נצרת עלית, בעיקר עבור זוגות צעירים שרוצים לקחת חלק בתנופת הפיתוח האדירה שמתחוללת בעירם, אך לא מעוניינים או מסוגלים לרכוש דירה. אנו מברכים על הבחירה בנצרת עלית להיות ברשימת הערים הראשונות בצפון בהן יתבצע הפרויקט, זוהי בשורה של ממש לעיר ולתושביה בעיתוי מצוין בפתחה של השנה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully