וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלנים מירושלים חשודים שהעלימו מיליונים מפרויקט בנייה בבירה

24.7.2018 / 10:48

לפי החשד קיבלו הקבלנים כ-4 מיליון שקל עבור עבודות שביצעו ב-3 בניינים בעיר אך דיווחו רק על כ-1.2 מיליון. כמו כן נתפסו בבתיהם חשבוניות החשודות כפיקטיביות

פרויקט בנייה בעיר תל אביב. ShutterStock
אתר בנייה/ShutterStock

שני קבלנים מירושלים נעצרו בחשד כי העלימו הכנסות בהיקף של מיליוני שקלים מפרויקט בנייה ושיפוצים שביצעו ב-3 בניינים בעיר. השופט אלעד פרסקי מבית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת היחידה החוקרת והורה על מעצרם של השניים ושחרורם בערובות. מחקירת שני החשודים עולה כי קבלו תמורה של כ-4 מיליון שקל עבור העבודות. אחד מהחשודים דיווח על כ-440 אלף שקל ואילו השני דיווח על כ-800 אלף שקל. היתרה בסך של כ-2.8 מיליון שקל לא דווחה כלל לרשויות המס.

החקירה נפתחה בעקבות מידע שהתקבל במודיעין מס הכנסה לפיו בשנים 2011-2013 ביצעו השניים באמצעות החברות בהן הם מחזיקים עבודות בנייה ושיפוצים ב-3 בניינים ברחוב שאולזון בירושלים, העלימו חלק מהתמורה הכספית שקיבלו וכן עשו שימוש בחשבוניות פיקטיביות. בשבוע שעבר נערכו חיפושים בבתיהם, נתפס חומר רב והם הובאו לחקירה.

אחד החשודים הודה בחקירתו כי דיווח רק על 440 אלף שקל ואילו את היתרה, לדבריו, העביר לחשוד השני. החשוד השני הודה בחקירתו כי דיווח על כ-800 אלף שקל בלבד, אך טען שלא קיבל סכום העולה על סכום זה - זאת למרות שהוצג לו מסמך ממנו עולה כי קיבל כספים מעבר למדווח. עוד הודה החשוד הראשון כי קיבל מרעהו חשבוניות עבור עבודות שבוצעו בשטח, אך החשוד השני הכחיש כי מסר את החשבוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully