וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון הכריז: הגרלת ענק נוספת של מחיר למשתכן ביולי

21.5.2018 / 15:35

בפתח ישיבת סיעת כולנו אמר שר האוצר כי מגמת הירידה במחירי הדירות היא מגמה קבועה: "הרכבת הזו עלתה על המסילה ואף אחד לא יעצור אותה". ביולי יוגרלו 6,000-8,000 דירות

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: תום זואילי

(בווידאו: סיור באתרי בנייה של מחיר למשתכן)

שר האוצר משה כחלון הכריז היום (שני) בפתח ישיבת סיעת כולנו על הגרלת ענק נוספת של מחיר למשתכן בחודש יולי. "כבר בחודש יולי נוציא בין 6,000-8,000 יחידות דיור להגרלה במחיר למשתכן באזורי ביקוש. אנחנו ממשיכים, לא עוצרים לרגע ולא מורידים את הרגל מהדוושה", אמר כחלון.

"בשבוע שעבר, התבשרנו על ירידה נוספת במחירי הדיור. לראשונה זה למעלה מעשור - ירידת מחירים שנתית", אמר כחלון בישיבה. "מתחילת השנה מחירי הדירות ירדו ב-2.7%. אם הקצב הנוכחי יימשך אנחנו מדברים על קצב שנתי של כ-8%. לצערי, יש כל מיני גורמים שלא שותפים לשמחה. גורמים אינטרסנטיים שמנסים למכור לציבור ספינים ואשליות. לספר לצעירים שמדובר רק במגמה זמנית, ועוד מעט המחירים כבר יחזרו לעלות, שמדובר ב'ביקושים כבושים' וכל מיני סיסמאות. אין להם שום קשר למציאות".

שר האוצר הבהיר שמדובר בשינוי מגמה אמיתי. "הם מספרים שהנה, תיכף הממשלה תיפול והמחירים יחזרו לבעור. הם לא מוכנים להסתגל למצב החדש. לאחר למעלה מעשר שנים המגמה התהפכה. אני מודיע כאן, גם לזוגות הצעירים, הירידה הזו יציבה. הרכבת הזו עלתה על המסילה ואף אחד לא יעצור אותה: לא האינטרסנטים, לא הקבלנים ולא הבנקאים. היא תגיע ליעד הסופי שלה - פתרון משבר הדיור".

שר האוצר, משה כחלון, 17 בינואר 2018. ראובן קסטרו
משה כחלון/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully