וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפארק מוזנח לשכונת יוקרה: מגדלי מגורים חדשים בהיי ליין בניו יורק

האדריכל הבריטי תומס הת'רוויק נחשב לאחד המתכננים המוכשרים בעולם. בימים אלה הוא חושף את תוכניות המגדלים שיתרוממו בקרוב באחד הפארקים המושקעים במנהטן

מגדלים בניו יורק בתכנון תומס הת'רוויק. הדמייה,
האזור המתפתח בפארק היי ליין/הדמייה

על תשתית מסילת הרכבת העלית הנטושה שבמערב מנהטן, הוקם בשנים הארונות אחד הפארקים המושקעים בתפוח הגדול. המקום, שנקרא "היי ליין" כשמה של התחנה הישנה, הפך לפארק מקורי עם צמחייה עשירה ושבילי טיול. אך מעבר לכך, הספוט הזה הפך למעין גן עדן של אדריכלות יצירתית.

במשך עשרות שנים היה האזור נטוש, כאשר ב-1980 נסגר סופית לתנועת הרכבת שמחברת בין 2 קצוות העיר. תושבים רבים נרתמו להפחת חיים באזור, ולאחר מבצע רציני של תהליך התחדשות עירונית - הוא הפך לטיילת ראויה. יתרה מכך, ערים רבות בעולם נושאות עיניים לפרויקט זה, שצלח וממשיך אף להתחדש. האדריכלית זאהה חדיד בנתה ותכננה מבני מגורים במקום, שבו יש גם סניף של מוזיאון וויטני, שעוצב על ידי האדריכל רנצו פיאנו; לצד מגדל דירות של הארכיטקט ניל דנארי.

בימים אלו נחשפות תוכניות של האדריכל והמעצב הבריטי תומס הת'רוויק, שתרם אף הוא להתפתחות פארק ההיי ליין, ובנוסף הוא הפליא לעשות - והעניק למבנים החדשים שתכנן מראה ייחודי ושונה בנוף. מדובר בזוג מגדלי מגורים שמעניקים ליטוש לסביבה, ויכללו חלונות דמויי חבית שדומים לאלה הקיימים במלון היוקרה בקייפטאון, שבנייתו הושלמה בשנה שעברה וגם הוא תוכנן על ידי הת'רוויק.

לקריאה נוספת:
"המטרה למשוך צעירים": מגדל יוקרה חדש מושק בניו יורק
מתחרה במגדל טראמפ? הכירו את הפנטהאוז הכי מפואר בניו יורק
הלם במנהטן: מגדל טראמפ היוקרתי מתרוקן מדיירים

מגדלים בניו יורק בתכנון תומס הת'רוויק. הדמייה,
חזיתות החלונות עוצבו כמו חביות/הדמייה

הפרויקט החדש יוקם מ-2 צדי ההיי ליין, בשכונת צ'לסי שבמנהטן. על אף שגובהם וצורתם של המגדלים שונים, שניהם יכללו מראה חיצוני המזכיר חזיתות של המחסנים באזור. בדרך הזאת הם יתמזגו ויטמעו בסביבה בצורה הרמונית ומקורית.

המגדלים החדשים שברחוב 515 מערב 18 יהיו קרובים לרובע הגלריות והאמנות של צ'לסי, והם יהנו מנופים המשקיפים לעבר נהר ההדסון. יחד הם יכללו 180 דירות בעיצובים ובגדלים שונים, החל מדירות קטנות עם חדר שינה אחד; ועד לדירות מרווחות הכוללות 4 חדרי שינה. אחד מהם יתנשא לגובה של 21 קומות והשני יהיה נמוך בכמעט חצי.

עוד באותו נושא

מגדל עם 480 דירות להשכרה: באנגליה מיישמים דיור בר השגה

לכתבה המלאה

ואלה המבנים שתיכננה זאהה חדיד באותו אזור מתפתח:

זהה חדיד מעצבת לראשונה פנטהאוזים בניו יורק. מערכת וואלה!
פרויקט חדיד מתמזג עם הפארק/מערכת וואלה!
פרויקט מגורים חדש בניו יורק בתכנון זהה חדיד. הדמיות,
הפרויקט של חדיד הנראה למרחקים/הדמיות
פרויקט מגורים חדש בניו יורק בתכנון זהה חדיד. הדמיות,
39 פנטהאוזים, היקר מביניהם בשווי 50 מיליון דולר/הדמיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully