וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל עם 480 דירות להשכרה: באנגליה מיישמים דיור בר השגה

ועדות התכנון בבריטניה אישרו הקמה של גורד השחקים הגבוה ביותר בעיר ברמינגהם המיועד למגורים. גולת הכותרת: הדירות ישווקו במודל של השכרה ארוכת טווח

מגדל מגורים באנגליה. הדמיה,
מגדל המגורים הגבוה ביותר בעיר יתנשא לגובה של 132 מ'/הדמיה

היא נחשבת לעיר השנייה בגודלה בממלכה הבריטית, יש בה מאות מבני דת שנשתמרו מהמאה ה-18 לצד מבנים עכשוויים במראה עתידני, שקמו על חורבות שהופצצו במלחמת העולם השנייה. ברמינגהם, אשר מונה למעלה ממיליון תושבים, מתחדשת בימים אלה במגדל מגורים הגבוה והחדשני ביותר בעיר. משרד האדריכלים המקומי Glenn Howells זכה במכרז לתכנון המגדל שיתנשא לגובה של 132 מטרים ויכלול כ-480 דירות להשכרה.

תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול החל מדירות סטודיו בנות חדר אחד ועד דירות בנות 3 חדרים. חוזה השכירות עם הדיירים יימשך בין 3-5 שנים כדי להבטיח יציבות במגדל. Moda, החברה היזמית, ביקשה לייצר מהפכה בעולם השכירות בעיר ולהעניק לשוכרים סביבה מעוצבת ומתוחזקת כאילו היה ביתם הפרטי.

המגדל שנקרא 2one2 יבנה ברחוב ברוד המרכזי בעיר, היכן שהיה בעבר מועדון הבילויים המוכר בעיר שנקרא Tramps. וכדי להשאיר את האווירה העירונית ב-3 המפלסים התחתונים של המגדל צפויים לפעול שטחי מסחר בשטח של 3,251 מ"ר.

המאפיין האדריכלי, והחיצוני הבולט ביותר במגדל החדש, מלבד הגובה כמובן, הוא השימוש בזכוכית ובפלדה. "מדובר בתוספת חדשה לקו הרקיע של ברמינגהאם המהווה סימן מערבי חשוב לעיר", מסר דיוויד בנסאל, מנכ"ל משרד האדריכלים. "הפרופורציות האלגנטיות שלו מסייעות לחדש את החלק החשוב הזה של העיר".

לקריאה נוספת:
7 חדרי שינה ומרתף יין: הצצה לבית היוקרה של השף ג'יימי אוליבר
"רק אל תגידו יוקרה": הצצה ראשונה לדירות בפרויקט פארק בבלי בתל אביב
מתחרה במגדל טראמפ? הכירו את הפנטהאוז הכי מפואר בניו יורק

מגדל מגורים באנגליה. הדמיה,
מוטיב מרכזי של זכוכית המאפשרת לכלל הדיירים ליהנות מהנוף/הדמיה

בגג שמעל 3 קומות המסחר יבנה מסלול ריצה באורך של 200 מטרים, שתוכנן לראשונה עבור מבנה מגורים באנגליה. מסלולי ריצה הפכו למוטיב פופולרי עבור אדריכלים בינלאומיים בעיצובם של מתחמים מסחריים ועירוניים, כאשר הבולט שבהם הוא מטה גוגל החדש שנבנה בלונדון.

המגדל שתוכנן בתור "כפר ורטיקלי" יכלול 2,787 מ"ר של שטח קהילתי עבור הדיירים, כדי למנוע מהם תחושה של ניכור בשל הגודל והגובה. הם יוכלו ליהנות מ"אזור בריאות" הכולל ספא, טרקלין דיירים, מועדון כושר. בנוסף, לתושבים תהיה גישה לאפליקציה מיוחדת שתשלוט עבורם במערכות הדירה, כמו גם תשמש לדיווח של בעיות. כחלק מהטכנולוגיה הזאת, המגדל יכלול גם מעליות חכמות אשר יוכלו לזהות את התושבים הנכנסים פנימה ולקחת אותם ישירות לקומת הדירה שלהם. ואם בכל זאת הדיירים חושקים עדיין בשירותי ה"לואו טק" - המגדל יעניק גם שירותי קייטרינג ושירותי קונסיירז' לאיסוף משלוחי אמזון.

עלות הפיתוח של המגדל החדש והטכנולוגי נאמדת בכ-183 מיליון פאונד, והיא אושרה פה אחד על ידי מועצת ברמינגהם בהתייעצות שארכה כ-12 דקות בלבד.

נכון להיום, מגדל המגורים הגבוה ביותר בברמינגהם מתנשא לגובה של 122 מטרים הנקרא 10 Holloway Circus. לעומתו, מגדל התקשורת הבריטיש טלקום בעיר מתנשא לגובה של 152 מטרים, מה שמוכיח שוב ושוב שהבנייה בערים הגדולות צומחת לגובה, ואיתה מתפתחים גם השירותים והחידושים לטובת נוחות מרבית עבור הדיירים. נכון להיום, מחירי השכירות במגדל החדש טרם פורסמו.

עוד באותו נושא

"המטרה למשוך צעירים": מגדל יוקרה חדש מושק בניו יורק

לכתבה המלאה
מגדל מגורים באנגליה. הדמיה,
שלוש הקומות התחתונות יוקדשו למסחר/הדמיה
מגדל מגורים באנגליה. הדמיה,
המגדל יוקם ברחוב מרכזי בעיר/הדמיה
מגדל מגורים באנגליה. הדמיה,
בגג קומת המסחר מסלול ריצה של 200 מ' לטובת הדיירים/הדמיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully