וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון של חצי מיליארד שקל למגדל החדש של שכונת ביצרון בת"א

31.12.2017 / 10:25

לוואלה! נדל"ן נודע כי את המימון לפרויקט, שיכלול 27 קומות ו-170 דירות בשדרת מגורים מתוכננת בין הרחובות יגאל אלון ושדרות ההשכלה, יעמידו בנק דיסקונט וחברת כלל ביטוח

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: הריסת מבנה במסגרת פינוי בינוי בעיר יהוד-מונסון של קבוצת אפרידר וקבוצת נגרי כדורי)

פרויקט המגורים של חברות הנדל"ן מבנה ותדהר, המתוכנן להיבנות בשכונת ביצרון בתל אביב, יקבל מימון וליווי פיננסי בהיקף של כחצי מיליארד שקל מבנק דיסקונט וחברת הביטוח כלל.

מדובר בפרויקט שיוקם בפינת הרחובות מיטב ועמינדב שבשכונת ביצרון בתל אביב. במסגרת הפרויקט, ייבנה מגדל מגורים בן 27 קומות מעל קומת קרקע מפולשת, ובו 170 יחידות דיור. הפרויקט מבוצע במסגרת עסקה משותפת בין בעלת הקרקע, חברת שמי בר (י.א.) 1993 מקבוצת מבנה, וחברת תדהר ייזום עמינדב מקבוצת תדהר, המשמשת גם כקבלן המבצע של הפרויקט.

הפרויקט עתיד להיבנות על שטח של כ-5,900 מ"ר, כחלק משדרת מגורים המתוכננת בין רחוב יגאל אלון לשדרות ההשכלה בשכונה. על פי פרסומי הפרויקט בעבר, תמהיל הדירות בו יכלול דירות 2-5 חדרים וכן דירות מיני-פנטהאוז ודירות פנטהאוז.

הדמיית פרויקט תדהר בשכונת ביצרון בתל אביב. אתר תדהר,
הדמיית הפרויקט/אתר תדהר

היקף המימון שיועמד על ידי דיסקונט וכלל לטובת הפרויקט מוערך בכ-500 מיליון שקל והוא יועמד על ידי הבנק וחברת הביטוח בחלוקה שווה. במסגרת הליווי, דיסקונט וכלל יעמידו את האשראי הפיננסי להקמתו של הפרויקט בהיקף של כ-100 מיליון שקל, ודיסקונט תעמיד ערבויות מכר בהיקף של כ-200 מיליון שקל. כלל תעמיד פוליסות מכר בהיקף של כ-200 מיליון שקלים לטובת רוכשי הדירות בפרויקט.

את היזמים ייצגו עוה"ד שמואל לכנר ורננה פייט אייל ממשרד נשיץ ברנדס אמיר. טלי ריצ'מן ושירלי מישאל הובילו את העסקה מצד בנק דיסקונט, ועודד מלכה ועופר נחמן הובילו את העסקה מצד כלל. את המממנים, דיסקונט וכלל, ייצגו עוה"ד אסף אנגלרד, ראש מחלקת הבנקאות והמימון במשרד המבורגר עברון ושות' וגלעד גוני ממשרדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully