וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן מגוריט תרכוש 31 דירות בדרום ת"א תמורת 78 מיליון שקל

19.11.2017 / 13:43

מדובר בעסקה החמישית לקרן והשנייה בתל אביב, במסגרתה יוקם פרויקט עם 31 יחידות דיור ושטח מסחרי ברחוב הגר"א בשכונת נווה שאנן. בסוף השבוע חתמה חברת רוטשילד פריינדס עסקה למכירת פעילותה במלון הבוטיק עלמה התל אביבי ב-12 מיליון שקל

רחוב הגר"א מגוריט תל אביב. יח"צ,
הפרויקט ברחוב הגר"א בדרום תל אביב/יח"צ

עסקאות נדל"ן ותוכניות מגורים חדשות בתל אביב: קרן הריט מגוריט ישראל דיווחה היום (ראשון) על חתימת עסקה שנייה (וחמישית מאז הקמתה) בתל אביב, במסגרתה תרכוש 31 דירות עם 35 חניות ושטח מסחרי בבניין מגורים שעתיד לקום ברחוב הגר"א בשכונת נווה שאנן בדרום העיר, בקרבת מגדל המשרדים אלקטרה סיטי. היקף העסקה כ-78 מיליון שקל.

מדובר בעסקת קומבינציה בין המוכרת לבעלי הקרקע כאשר ההיקף הכולל של שטח הדירות משתרע על כ-2,950 מ"ר, בתוספת כ-500 מ"ר מרפסות. החלק המסחרי ימוקם בקומת הקרקע של הבניין בשטח ברוטו של כ-320 מ"ר. מועד האכלוס המשוער ב-2021.

לדברי מנכ"ל מגוריט, מתי דב, "אנו מאמינים כי במועד האכלוס המשוער, בעוד כ-3 שנים, האזור ימשיך בהליכי השבחתו ומגוריט תוכל לאפשר פתרון שכירות איכותי לזמן ארוך לשוכרים המבקשים לשכור דירות לזמן ארוך בתל-אביב".

ארז רוזנבוך, יו"ר הקרן, הוסיף כי, "שוק השכירות התל אביבי הוא החזק והמבוקש במדינה ואני שמח מאוד על העסקה המאפשרת לנו להגדיל את המלאי באזור בעל פוטנציאל רב בעיר. הקרן ממשיכה לפעול לייצר עסקאות נוספות באזורי ביקוש ובכוונתנו לפעול להרחבת פעילותנו ביתר שאת".

לב תל אביב: עסקה למכירת מלון בוטיק

מלון עלמה. איתי סיקולסקי,
מלון הבוטיק עלמה בתל אביב/איתי סיקולסקי

בתוך כך, חברת הנדל"ן המסחרי רוטשילד פריינדס, בבעלות היזם חיים נחמן וכדורגלן העבר שמעון גרשון, חתמה בסוף השבוע על עסקה למכירת פעילותה במלון הבוטיק "עלמה" שבפינת הרחובות אחד העם ויבנה בתל אביב.

במסגרת העסקה יימכר המלון, שנפתח ב-2010, תמורת כ-12 מיליון שקל לז'אק אמויאל, מבעלי חברת נץ שהחזיקה בעבר יחד עם אפריקה ישראל ברשת מלונות קראון פלאזה.

המלון, הממוקם במבנה היסטורי משנת 1925 ומוגדר כמבנה לשימור, שופץ מהיסוד והוא משתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר בשלוש קומות וכולל 15 חדרים, מתוכם שמונה חדרים רגילים ושש סוויטות סטודיו בשטח של 40 מ"ר.

במלון שכנה בעבר מסעדת "עלמה לאונג'", שנוהלה בידי השף יונתן רושפלד, כאשר במרוצת השנים האחים עדי ועירית שטראוס ניהלו את פעילותה ואת המלון עצמו. ב-2015 הועברה פעילות המלון לידי רוטשילד פריינדס, שכעת מוכרת את מלון הבוטיק לאחר שרשמה בו רווח של 11 מיליון שקל במהלך שבע השנים האחרונות.

לדברי נחמן, "עולם מלונות הבוטיק גדל מאוד בשנים האחרונות, ועלמה הוא בהחלט אחד מפורצי הדרך בתחום זה בארץ. אני בטוח שהמלון ימשיך להיות אבן שואבת לאלו המעריכים איכות ומיקום בתל אביב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בתי עסק ברמת החייל. גוגל סטריט וויו, צילום מסך
שכונת רמת החייל בתל אביב/צילום מסך, גוגל סטריט וויו

רמת החייל: תוספת בנייה של עד 20 קומות במקום 5 קומות

צפונה משם, בשכונת רמת החייל, אישרה בימים האחרונים הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז תל אביב שבמינהל התכנון תוכנית מפורטת שצפויה לשדרג את המרחב הציבורי ואת התשתיות בשכונת המשרדים בעיר. במסגרת התוכנית, הושם דגש על מרחב שיעודד תחבורה ציבורית, תנועת הולכי רגל ורוכבי אופניים, תוך חיזוק הקשר בין המתחם לפארק הירקון.

כמו כן, תינתן הגדלה משמעותית בזכויות הבנייה במתחם ותתאפשר תוספת בנייה של עד 20 קומות, בתנאי לשדרוג המרחב הציבורי והפרטי. עד היום הבנייה במתחם התאפשרה עד גובה של חמש קומות. היקף הזכויות שניתן בתוכנית החדשה תואם את תוכנית המתאר של תל אביב.

כל מגרש שיבקש לקדם תוספת זכויות, יידרש כתנאי לקבלת היתר הבנייה להציג לוועדה המקומית מעבר ציבורי בתחום המגרש, הסרת גדרות וקירות, הסדרת תשתיות עיליות, איחוד מגרשי חניה וביטול כניסות לחניה, ביטול חניה עילית, נטיעת עצי צל והוספת חניוני אופניים.

התוכנית חלה על שטח בגודל של כ-350 דונם, והיא כוללת את כל אזור התעסוקה הקיים רמת החייל בצפון תל אביב. אזור התעסוקה ממוקם בין פארק הירקון לבין שכונות רמת החייל וישגב, ובסמוך לכבישים ראשיים (4 ו-5) ותחנת רכבת בני ברק.

התוכנית קודמה על ידי עיריית תל אביב-יפו ונערכה על ידי אדריכל אריה קוץ. לדברי נעמי אנג'ל, מתכננת המחוז, "מדובר בתכנון איכותי ששם את האדם במרכז. אנחנו מבקשים להפוך את אזור התעסוקה ברמת החייל לאזור נגיש עבור תחבורה ציבורית, רוכבי אופניים והולכי הרגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully