וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית חדרה לשעבר ימונה ליו"ר הרשות להתחדשות עירונית

15.10.2017 / 13:38

הצעתו של שר השיכון יואב גלנט למנות לתפקיד את חיים אביטן התקבלה בממשלה פה אחד. אביטן נחקר בעבר בחשד לקבלת שוחד בתחום הנדל"ן

חיים אביטן מועמד לראשות העיר חדרה, אוקטובר 2013. שלומי גבאי
חיים אביטן/שלומי גבאי

הממשלה אישרה פה אחד את הצעתו של שר הבינוי והשיכון אלוף (במיל') יואב גלנט, למנות את חיים אביטן, לשעבר ראש עיריית חדרה, לתפקיד ראש הרשות להתחדשות עירונית. ממשרד השיכון נמסר כי "הממשלה הביעה את אמונה במינוי לנוכח נסיונו המקצועי והאישי של מר חיים אביטן ולאור היכרותו וניסיונו בתחומי הבינוי, השיכון והתשתיות המוניציפליות". יצויין כי אביטן נחקר בעבר בחשד לקבלת שוחד בתחום הנדל"ן כששימש כראש עיריית חדרה ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר - מה שהוביל להסתייגותו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מהמינוי.

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, התייחס להחלטה ואמר כי "תפקיד ראש הרשות להתחדשות עירונית דורש נוכחות ציבורית והיכרות עם מערכת השלטון המקומית והממשלתיות לצד ידע מקצועי. מברך את חיים אביטן על בחירתו ומודה לו על הירתמותו לפעולה לתועלת הציבור בישראל". גלנט העריך כי תחום ההתחדשות העירונית מגלם פוטנציאל אדיר לפיתוח ולבנייתן של אלפי יחידות דיור למען הזוגות הצעירים המבקשים לרכוש את דירתם הראשונה ולמען המשפחות הוותיקות, אשר מבקשות לשפר את תנאי מחייתן.

תכנית הרשות להתחדשות עירונית כוללת תוספת בנייה נרחבת באזורים מבונים נוכח המחסור במשאב הקרקע במדינת ישראל. תכנית זו אמורה לסייע להחייאת המרקם הבנוי הוותיק ולאפשר שילוב וקליטה של אוכלוסייה צעירה חדשה לאזורים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully