וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: החתים דיירים לתמ"א 38 וסיפק חשבוניות פיקטיביות

26.9.2017 / 12:01

במהלך ביקורת שנערכה במשרדי חברה המבצעת פרוייקטי תמ"א 38 נמצאו חשבוניות פיקטיביות בשווי מיליוני שקלים אותן סיפק על פי החשד תושב פתח תקווה שעובד בחברה

חוזים. ShutterStock
חוזים/ShutterStock

תושב פתח תקווה נעצר בחשד שהחתים דיירים כדי להיכלל בפרויקטים במסגרת תמ"א 38 והוציא לחברה העוסקת בביצוע פרויקטים אלו חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים. בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת היחידות החוקרות – מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים ומשרד מע"מ ירושלים והורה על מעצרו של החשוד עד ליום שישי הקרוב.

על פי בקשת המעצר, במהלך ביקורת חשבונות שנערכה לחברת "סאם אנד נאט", העוסקת בביצוע פרויקטי תמ"א 38, התגלה כי היא קיזזה חשבוניות פיקטיביות שנמסרו לה על ידי החשוד בסכום של כ-4.5 מיליון שקל שמס התשומות בגינן עומד על כ-800 אלף שקל. על פי החשד, קיבל העצור מהחברה עמלות כדי להחתים דיירים להיכלל בפרויקטים של החברה ובגין עמלות אלו הוא הוציא חשבוניות פיקטיביות, בשעה שאין לו תיק במע"מ.

בנוסף חשוד העצור כי פרע צ'קים בסכום של מיליוני שקלים בצ'יינג'ים בבני ברק כדי להסוות את פעילותו. אתמול נערך חיפוש בביתו וברכבו של החשוד ונמצאו שם מסמכים שונים, חותמות של עוסקים וחברות החשודות כמזויפות, צ'קים וחוזים המחזקים את החשדות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully