וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה האזורית בני שמעון תעביר מיוזמתה 14 אלף דונם לרהט

6.9.2017 / 13:44

המהלך אושר על ידי שר הפנים, ומטרתו לאפשר הקמת תשתיות למגורים, כבישים, ביוב, חשמל וכן לחבר את הכפרים הבלתי מוכרים באזור לשירותים מוניציפליים מרהט

רהט בנייה המגזר הבדואי נגב בדואים נדלן. הרשות לפיתוח והסדרת התיישבות הבדואים בנגב,
הרתחבות משמעותית. בנייה ברהט/הרשות לפיתוח והסדרת התיישבות הבדואים בנגב

יוזמה חריגה בנוף המקומי: המועצה האזורית בני שמעון תעביר מיוזמתה 14 אלף דונם לעיר רהט, על מנת להסדיר כפרים בלתי מוכרים. המהלך, שאושר על ידי שר הפנים, מגיע לאחר שראש עיריית רהט, טלאל אלקרנאווי, וראש המועצה האזורית בני שמעון, סיגל מורן, חתמו על הסכם במסגרתו סוכם כי בני שמעון תעביר ליישוב הבדואי את השטח העצום.

ההסכם בין הרשויות כלל הקמת חברה משותפת לקידום מיזמי תיירות וחקלאות. מהלך זה צפוי לאפשר הקמת תשתיות למגורים, כבישים, ביוב, חשמל וכן לחבר את הכפרים הבלתי מוכרים באזור לשירותים מוניציפליים מרהט.

במועצה האזורית בני שמעון ציינו כי מהלך זה מגיע על רקע יחסי ידידות ממושכים בין הרשויות. "המועצה האזורית ורהט הן שכנות מיודדות כבר כמעט עשור, שני המנהיגים המקומיים הקימו יחד את פארק התעשייה עידן הנגב, המשלב עבודה של יהודים ובדואים, זאת על מנת לשמור על מרקם החיים העדין באזור ולטפח שותפות ויחסי קהילה טובים", נמסר.

מורן ציינה כי "כבר שנים אנחנו ורהט מקיימים יחסי שכנות טובים ושיתוף פעולה באזור התעשייה המשותף שלנו עידן הנגב, שם מועסקים מעל 1,500 עובדים. אנו פועלים כדי להמשיך ולהקים מיזמים משותפים בכל התחומים, לחזק את שיתוף הפעולה בין הרשויות ולחתור לחיים נעימים זה לצד זה בנגב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully