וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוצר נדל"ני: אלפי מ"ר משרדים פנויים בבורסה ליהלומים ברמת גן

4.9.2017 / 13:45

לראשונה משנת 1969 מאפשרת הבורסה ליהלומים השכרת משרדים גם למי שאינם יהלומנים בעצמם. כך גרם המשבר בענף להוספת עשרות אלפי מ"ר של משרדים לשוק

הבורסה ליהלומים, רמת גן. ראובן קסטרו
הבורסה ליהלומים, רמת גן/ראובן קסטרו

המשבר בענף היהלומים מוליד הזדמנות נדל"נית: אלפי מטרים רבועים של שטחים פנויים להשכרה עומדים ללא ביקוש בשטחי הבורסה ליהלומים - וכעת, לראשונה מאז שנת 1969 - החליטה הנהלת הבורסה לאפשר גם לשוכרים שאינם יהלומנים לשכור שטחי משרדים באזור. הבורסה ליהלומים ברמת גן ממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי 3.

בהודעה של הבורסה ליהלומים שפורסמה היום (שני) נכתב כי כעת תתאפשר השכרת משרדים במגדלי הבורסה גם לחברות שמעניקות שירותים ליהלומנים חברי הבורסה ולתכשיטנים ולא רק ליהלומנים עצמם". מבדיקת וואלה נדל"ן עולה כי באופן תיאורטי ישנם כ-100 אלף מ"ר של שטחי משרדים פנויים להשכרה.

ההחלטה התקדימית של הנהלת הבורסה ליהלומים תאפשר כעת לנותני שירותים לחברי הבורסה כמו סוכנויות ביטוח, רואי חשבון, משרדי נסיעות, חברות תוכנה וחומרה המעניקות שירותים ליהלומנים ותכשיטנים לשכור משרדים בקומות הבורסה ליהלומים, שכיום רק יהלומנים חברי הבורסה רשאים לשכור בהם משרדים.

עוד באותו נושא

בניגוד לתב"ע: מופעי מין לא יוכלו לפעול יותר במתחם הבורסה

לכתבה המלאה
הבורסה ליהלומים, רמת גן. ראובן קסטרו
"קיבלנו את ההחלטה בראש ובראשונה כדי לשפר משמעותית את חיי היום-יום של חברי הבורסה"/ראובן קסטרו

"קיבלנו את ההחלטה בראש ובראשונה כדי לשפר משמעותית את חיי היום-יום של חברי הבורסה, שלא יצטרכו עוד להתרוצץ ולחפש את השירותים שהם רוכשים ברחבי גוש דן. מדובר בהזדמנות עסקית לחברות וגופים המעניקים שירותים לחברי הבורסה שמתקשרת לאסטרטגיה הכוללת של הבורסה המיועדת לרתום את החדשנות הטכנולוגית הישראלית לתחרותיות של היהלום הישראלי בעולם שכחלק ממנה יוקם בבורסה מרכז לחדשנות בו יפעלו סטארט אפים בתחומים טכנולוגיים שונים הקשורים לתעשיית היהלומים, והכוונה היא להשאיר את הטכנולוגיות הללו בין כותלי הבורסה ולאפשר לחברים נגישות מקסימלית לחברות שיספקו אותן", הבהיר נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש.

לפי החלטת הנהלת הבורסה, נותני השירותים שיאושר להם לשכור משרדים בבורסה יצטרכו לעבור בדיקות ביטחוניות כמקובל בענף, ולהוכיח את קיומם של קשרים עסקיים בינם לבין חברי הבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully