וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעללי ענבל אור: לקחה מסמכים משפטיים לביתה ללא רשות

6.8.2017 / 11:04

אשת הנדל"ן לשעבר ביקשה לעיין במסמכים לגבי ערעור שהגישה בתיק שלה. כשהתבקשה להחזירם התברר שבניגוד לנהלים הוציאה אותם מבית המשפט. "התנהלות חמורה"

ביהמ"ש הורה לענבל אור לשלם 20.5 אלף שקלים בתוך 24 שעות, או שתחזור למאסר. אבי כהן
ענבל אור/אבי כהן

סאגת ענבל אור לא מפסיקה לספק פרטים חדשים ומשונים. אשת הנדל"ן לשעבר מואשמת כעת על ידי מזכירות בית המשפט העליון כי לקחה ללא רשות מסמכים מתוך התיק המשפטי שמתנהל נגדה וכי על אף האיסור המוחלט על הוצאת מסמכים אלו מכתלי בית המשפט - לקחה את המסמכים לביתה וטרם השיבה אותם לבית המשפט.

במכתב שנשלח אליה מהמזכירות הראשית של בית המשפט העליון נכתב כי ב-17 ליולי האחרון הגיעה אור למזכירות הראשית וביקשה לעיין במסמכים הנוגעים לתיק שבו היא מערערת. "בהתאם לנהלי העבודה הקיימים, מסרה לך המזכירות עותק מהתיק לעיון...

"מספר ימים לאחר מכן, משהמזכירות לא איתרה את התיק שנמסר לך, יצרתי עמך קשר טלפוני לבירור העניין. בשיחתנו, שהתקיימה ב-1 באוגוסט, הבהרת כי הוצאת את התיק מבית המשפט ולקחת אותו איתך. נוכח האמור, הודעתי לך כי עלייך להשיב את התיק למזכירות בית המשפט בהקדם. אף על פי כן, עד למועד זה טרם הושב התיק", לשון המכתב.

בהמשך נכתב: "אנו רואים את אופן התנהלותך האמורה בחומרה. עיון בתיק על ידי בעל דין נעשה אך ורק בין כתלי בית המשפט וחל איסור גורף על הוצאת תיק מהבניין. על אחת כמה וכמה שלא היה מקום ליטול את התיק על דעת עצמך, ללא פנייה לגורם מוסמך ואף ללא יידוע גורם כאמור".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully