וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקים במקום מוסכים: שני מגדלי משרדים יוקמו באזור התעסוקה בבני ברק

3.7.2017 / 12:00

המגדלים יכללו 23 ו-25 קומות בשטח כולל של כ-54 אלף מ"ר. בנוסף יוקמו שטחי ציבור שיכללו מוסדות רפואיים, מכללות ומשרדי ממשלה. צפו בהדמיות

מתחם BBC אזור תעסוקה בני ברק נדלן. בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ,
מתחם התעסוקה BBC בבני ברק/בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

אזור התעסוקה בבני ברק מתרחב: הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז תל אביב, בראשות דלית זילבר שמונתה אמש למנהלת מינהל התכנון, הודיעה היום (שני) כי הפקידה להתנגדויות הציבור תוכנית להקמת שני מגדלי משרדים במתחם BBC הסמוך לקניון איילון. המגדלים יכללו 23 ו-25 קומות וישתלבו באזור התעסוקה המתחדש של העיר החרדית.

שטחי התעסוקה במגדלים ישתרעו על פני שטח של 54 אלף מ"ר. בנוסף כוללת התוכנית כ-4,000 מ"ר עבור שטחי ציבור שימוקמו בקומות התחתונות של המגדלים ויכללו מוסדות רפואיים, מוסדות אקדמיים ומכללות, מוסדות חינוך ומשרדים עירוניים, אשר ייתנו מענה למחסור בשטחי ציבור הקיים בעיר. כמו כן, במסגרת התוכנית יורחבו המדרכות ותוקם כיכר עירונית תוך שילוב נטיעות עצים.

בסך הכול משתרעת התוכנית, שיזמה חברת א. יצחקי חברה לבניין והשקעות, על שטח של כ-10 דונם בין רחוב מצדה לרחוב החשמונאים, במתחם בו פועלים כיום מפעלים ומוסכים. על התכנון הופקד אדריכל יוסי פרחי.

מגדלי החשמונאים אזור תעסוקה בני ברק נדלן. פרחי צפריר אדריכלים,
הדמיית המגדלים החדשים/פרחי צפריר אדריכלים

אזור התעסוקה BBC: עד כה נבנו שבעה מגדלי תעסוקה

במינהל התכנון מסבירים כי מיקום התוכנית בלב אזור התעסוקה מאפשר לה גישה לתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה שנמצאת בביצוע ולקו הצהוב שבתכנון. המגדלים יוקמו בקרבה לעשרות תחנות אוטובוס ברחובות ז'בוטינסקי ודרך אם המושבות, ולמערכת שאטלים עירונית מתוכננת שתקשר בין תחנת רכבת ישראל למתחם התעסוקה.

מאז אושרה הקמתו של אזור התעסוקה BBC ב-2001, הוקמו במתחם שבעה מגדלים - בסר 2, בסר 3, מגדל ויטה, מגדל קונקורד, מגדל בר כוכבא, מגדל נויה ומגדל צ'מפיון. כיום נמצאים בהליכי בנייה מגדל הכשרת היישוב, מגדל בסר 4 ומתחם מוסך דן.

לדברי מתכננת המחוז, נעמי אנג'ל, "התוכנית תואמת את עקרונות מסמך המדיניות של אזור ה- BBC שקודם על ידי עיריית בי ברק ואושר על ידי הוועדה המחוזית. היא נועדה להרחיב את אזור העסקים ולהפוך אותו למנוף כלכלי עבור העיר בני ברק, תוך דגש על שיפור המרחב הציבורי".

מגדלי החשמונאים אזור תעסוקה בני ברק נדלן. פרחי צפריר אדריכלים,
הדמיית המגדלים החדשים/פרחי צפריר אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully