וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק משחקי גולף: הצצה לפארק העסקים בקיסריה

4.7.2017 / 8:00

וילות במיליוני שקלים, מגרשי טניס וראש ממשלה בתור השכן? קיסריה כבר מזמן לא מתמקדת רק בשכונות היוקרה שלה, ומתגאה בפארק התעשייה וההיי טק שבמזרח היישוב. כך עברו חברות הסטארט-אפ מאזורי הביקוש לשרון הצפוני. צפו בכתבה

צילום: אבי כהן

וילות במיליוני שקלים, מגרשי טניס וראש ממשלה בתור השכן? קיסריה כבר מזמן לא מתמקדת רק בשכונות היוקרה שלה, ומתהדרת גם בפארק היי טק הממוקם במזרח היישוב. ובאמת, נראה שחברות הסטארט-אפ כבר לא חייבות לשכור משרדים באזור המרכז, ורבות מהן מאכלסות את פארק העסקים והתעשייה קיסריה.

מדובר בפארק המשתרע על שטח של כ-3,500 דונם ופועלות בו כ-200 חברות השוכרות משרדים בשטח כולל של כ-100 אלף מ"ר. הוא מספק תעסוקה לכ-9,500 עובדים בתחומי היי טק, ביוטכנולוגיה, מכשור רפואי, טכנולוגיות מים, תעשייה מסורתית ועוד.

הפארק מנוהל על ידי החברה לנכסי קיסריה, זרוע הנדל"ן של קרן רוטשילד קיסריה שגם מחזיקה בקרקעות ומקימה חלק מהמתחמים המושכרים; אולם פועלות בו חברות נדל"ן נוספות המקימות מתחמים המיועדים להשכרה, כגון חברת גב ים מקבוצת נכסים ונדל"ן IDB.

כיום ישנם כ-20 אלף מ"ר של מבנים חדשים בפארק, כאשר דמי השכירות למשרדי היי טק עומדים על 45-56 שקל למ"ר מעטפת ו-62-63 שקל למ"ר גמר; ודמי השכירות למתחמים לוגיסטיים עומדים על 35-36 שקל למ"ר.

פארק העסקים וההיי טק קיסריה הייטק נדלן. מערכת וואלה!
עוברים מהמרכז לשרון הצפוני. פארק התעשייה והיי טק בקיסריה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully