וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק אתר ממשלתי חדש המרכז את נתוני הדיור בישראל

14.6.2017 / 9:55

האתר החדש מרכז בצורה נוחה נתוני נכסים ועסקאות שעברו טיוב, תקנון וסינון, מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה. מדובר בתוצר של פעילות ממשלתית מתוקף החלטת הממשלה מיוני 2013 בנושא שיפור מסד הנתונים הממשלתי

תמונות מהגג של עזריאלי פברואר 2012. דרור עינב
תל אביב/דרור עינב

המדינה השיקה בימים האחרונים אתר ממשלתי חדש המרכז את נתוני הדיור בישראל. מדובר באתר המכיל נתונים אודות נכסים ועסקאות שעברו טיוב, תקנון וסינון, מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.

באתר ניתן לאתר מחירי דירות לפי שכונות ולפי רחובות והוא מיועד להנגיש מידע על עסקאות מקרקעין לציבור הרחב. כיום ישנם אתרים נוספים של רשות המסים ורשות מקרקעי ישראל וכן של המרכז למיפוי ישראל המאפשרים גישה לנתונים, אולם אתר זה אמור להיות נגיש יותר לציבור ונוח יותר לתפעול.

באתר נכתב כי "המידע המוגש לציבור הרחב יוצר שקיפות במידע לכלל המשתמשים בצורה קלה על גבי מפה, ומסייע בקבלת החלטות בשוק הנדל"ן. ניתן לחפש מידע על נכסים ועסקאות על גבי מפה, חיפוש חופשי, גוש/חלקה, שכונה וכתובת". מדובר בתוצר של פעילות ממשלתית מתוקף החלטת הממשלה מיוני 2013 בנושא שיפור מסד הנתונים הממשלתי אודות שוק הנדל"ן. הוא הוקם במרכז למיפוי ישראל בהנחיית הוועדה הבין משרדית לשיפור מסד הנתונים אודות שוק הנדל"ן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר הממשלתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully