וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה תבנה בסיס אימונים בקריית המטווחים של צה"ל בדרום הארץ

11.6.2017 / 9:29

הקבוצה זכתה במכרז של משרד הביטחון בשווי 330 מיליון שקל, ותהיה אחראית לבניית בסיס אימונים בשטח של 38 אלף מ"ר. על פי הערכות, הבסיס יוקם ליד צומת פלוגות

אימון ירי במטווח סגור בבסיס אימוני ח"יר, מחנה צור. מרץ 2016. רויטרס
חיילים במטווח/רויטרס

קבוצת אלקטרה הודיעה היום (ראשון) כי זכתה במכרז של אגף הנדסה ובינוי במשרד הביטחון, לביצוע מבנים ותשתיות בקריית המטווחים של צה"ל. המכרז פורסם באפריל 2017, ובמסגרתו הקבוצה תקים בסיס אימונים בשטח של כ-38 אלף מ"ר בתוך הקריה. על פי ההערכות, בסיס האימונים יוקם ליד צומת פלוגות בסמוך לאשקלון.

העבודות על הפרויקט, שעלותו מוערכת ב-330 מיליון שקל, צפויות להתחיל בחודשים יולי-אוגוסט 2017. הפרויקט, שאותו תבנה אלקטרה באמצעות החברה-הבת אלקטרה בנייה, מצטרף למכרזים שקיבלה מתחילת השנה בהיקף של יותר משני מיליארד שקל.

אלקטרה פרסמה החודש את תוצאות הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2017, מהם עולה כי הקבוצה רשמה עלייה של כ-14% בהכנסות לכ-1.4 מיליארד שקל, והרווח הנקי - בנטרול רווח ממכירת קרקע היסטורית אשתקד - עלה ברבעון בכ-40% לכ-35.4 מיליון שקל. צבר העבודות של הקבוצה עלה ברבעון לכ-10.4 מיליארד שקל.

לדברי איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה, "אנו מודים על הבעת האמון של משרד הביטחון באלקטרה. פרויקט חשוב זה מאפשר לנו לתרום מניסיונה ומיכולותיה המקצועיות והמוכחות של הקבוצה בכל התחומים הנדרשים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully