וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי חתם: תל אביב-יפו ובת ים יתאחדו ב-2023

הוועדה שבדקה את אפשרות האיחוד בין שתי העיריות המליצה כי האיחוד יתבצע עד מועד הבחירות לעירייה בשנת 2023 ולא עד למועד הבחירות הקרובות ב-2018. דרעי: "הדרך הנכונה לחילוץ בת ים מהמשבר"

אובך מעל תל אביב, מרץ 2017. ראובן קסטרו
תל אביב/ראובן קסטרו

שר הפנים אריה דרעי חתם אתמול (רביעי) על המלצות ועדת החקירה לבדיקת איחוד עיריית בת ים עם עיריית תל אביב- יפו. על פי ההמלצות, תהליך איחוד תל אביב ובת ים יסתיים עד לבחירות ברשויות המקומיות 2023 . ההמלצה תוגש לאישור בג"ץ.

"לאחר בחינת הדברים, לא נמצא כי יהיה בידינו להשלים את עבודת המטה ומכלול הצעדים הנדרשים על מנת לאפשר השלמת האיחוד טרם מועד הבחירות הכלליות הצפוי בחודש אוקטובר 2018", נכתב בהמלצות הוועדה לדחיית מועד האיחוד. "פרק הזמן המעשי העומד לרשות המשרד והרשויות המקומיות לביצוע ויישום ההליך הינו קצר עוד יותר לאור הבחירות הקרבות, זאת בשים לב לחוסר יכולתם של ראשי הרשויות ונבחרי הציבור להתפנות ולהקדיש לנושא את מלוא זמנם לעניין. אשר על כן, ההמלצה היא לפעול לאיחוד עיריית תל אביב יפו ועיריית בת ים, כאשר האיחוד יושלם ויבוצעו בחירות לרשות המאוחדת במועד הבחירות הכלליות לרשויות המקומיות בשנת 2023, וזאת תוך קידום עבודת המטה וביצוע ההליכים הנדרשים לביצוע האיחוד במהלך ולאורך התקופה".

שר הפנים דרעי אמר כי " זוהי הדרך הנכונה לחילוצה של העיר בת ים מהמשבר הכלכלי אליו נקלעה. משרד הפנים והאוצר יפעלו יחד להכנת התשתית והמנגנון לבצוע האיחוד באופן המקצועי, עם דגש על השירותים לתושבים. במהלך האיחוד יידרש שיתוף פעולה מלא מצד העיריות לקראת איחוד. נדאג כי רמת השירותים הניתנים לתושבים לא תפגע ואף תשתפר. זוהי הפעם הראשונה שבה איחוד בסדר גודל כזה יוצא לדרך ויש לפעול באחריות רבה על מנת שיצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully