וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבינט הדיור צפוי לדון בתכניות לבניית 16 אלף דירות בהליך מזורז

1.6.2017 / 12:40

לוואלה! נדל"ן נודע כי בתחילת השבוע הבא ידון קבינט הדיור במשרד האוצר בהצעה לקידום מהיר של ארבע תכניות מגורים בפתח תקווה, כפר סירקין, לוד וקריית עקרון

בני ברק ממעוף הציפור. ראובן קסטרו
צילום: ראובן קסטרו/ראובן קסטרו

תכניות מגורים חדשות בצנרת: לוואלה! נדל"ן נודע כי קבינט הדיור צפוי לדון בתחילת השבוע הבא בהצעה של משרד האוצר לקדם שלוש תכניות בנייה חדשות במסגרת הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל), שמטרתה לאשר תכניות רחבות היקף למגורים בהליך מהיר. מדובר בתכניות להקמה של כ-16 אלף יחידות דיור חדשות במרכז הארץ.

לקריאה נוספת:
לא רק בתחום דירות היוקרה: הונג-קונג היקרה בעולם בשוק המשרדים
בכמה נמכרה דירת 4 חדרים בשכונת תל ברוך צפון בתל אביב?
המחירים הבלתי נתפסים שנאלצים לשלם עבור חניה ליד הבית

מדובר במתחמי מגורים חדשים בפתח תקווה, כפר סירקין, לוד וקריית עקרון, כאשר כ-30% מהדירות שייבנו במתחמים אלה יוקצו עבור השכרה ארוכת טווח במחיר מופחת. בקריית עקרון מדובר בתכנית שמתכננת רשות מקרקעי ישראל על מתחם המשתרע על שטח של כ-1,000 דונם במזרח היישוב, אשר יכלול כ-3,000 יחידות דיור חדשות.

בכפר סירקין ישנם שני מתחמי מגורים המתוכננים על ידי רשות מקרקעי ישראל. האחד משתרע על שטח של כ-900 דונם בדרום-מזרח השכונה, ומספר יחידות הדיור המתוכנן עומד על 4,000; והשני משתרע על שטח של כ-2,100 דונם וצפוי לכלול כ-8,000 דירות חדשות.

בלוד מדובר במתחם מגורים אשר יתוכנן על ידי חברת דירה להשכיר. המתחם משתרע על שטח של כ-450 דונם וצפוי לכלול 1,000 יחידות דיור חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully