וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה מתחדשת: אלקטרה מקימה פרויקט מגורים בצפון העיר

8.5.2017 / 13:38

החברה החלה בשיווק 3 מגדלים עם 252 דירות בשכונת נווה דוד במחיר התחלתי של 1.5 מיליון שקל ל-4 חדרים. בבית דגן ובאשדוד החל פינוי בסיסים צבאיים לטובת מיזמי תשתיות ומגורים

נושא: שכונת נווה דוד נוה דוד רמלה אלקטרה מגורים נדלן נדל"ן. 3 division,
הדמיית הפרויקט ברמלה/3 division

חברת אלקטרה מגורים מקבוצת אלקטרה הודיעה היום (שני) כי החלה לשווק פרויקט מגורים חדש בשכונת נווה דוד בצפון רמלה. הפרויקט, המכונה "אלקטרה מול הנוף", מצוי ברחוב האילנות בסמוך לבאר יעקב, וכולל 3 מגדלי מגורים בני 23 קומות עם 252 דירות.

הפרויקט משתרע על פני כ-8 דונם ונמצא בביצוע מתקדם על ידי אלקטרה בנייה. שני הבניינים הראשונים צפויים להתאכלס לקראת סוף 2019. הפרויקט יכלול דירות 4-5 חדרים במחיר התחלתי של 1.5 מיליון שקל, וכן דירות גן ופנטהאוז במחיר התחלתי של 2 מיליון שקל ו-2.3 מיליון שקל בהתאמה.

לדברי ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה מגורים ואלקטרה בנייה, "אנו מאמינים שמיקומה האטרקטיבי של השכונה, לצד הביקושים הגבוהים בה הנובעים מהיעדר בנייה חדשה בשנים האחרונות, ימשכו אלינו משפחות צעירות המחפשות לשלב חיים אורבניים לצד שקט ופסטורליות. בנוסף, הדירות תוכננו באופן ייחודי המאפשר ניצול מקסימלי של שטחן".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

פינוי בסיסי צה"ל: תשתיות ומגורים במקום בבית דגן ואשדוד

בתוך כך, משרד הביטחון הודיע היום כי החל בפינוי מחנות צה"ל נוספים במרכז הארץ לטובת הקמת אלפי דירות. את עבודות הפינוי ביצע אגף ההנדסה והבינוי בבסיסים בית דגן ודלק אשדוד המשתרעים על שטח כולל של 171 דונם. שטחים אלה פונו לטובת מיזמי תשתית, תעשייה ומגורים.

מחנה בית דגן בצומת בית דגן שימש במשך עשרות שנים את מרכז השיקום והאחזקה של צה"ל (מש"א), עד שהועתק וננטש לפני מספר שנים. שטח המחנה עומד על 88 דונם ועבודות הפינוי כוללות פירוק וגריסה של 26 אלף מ"ר של מבנים ותשתיות. בשטח שיפונה מתוכנן לקום מחלף במסגרת התכנית להרחבת כביש 44, וכן מיזמי מגורים.

מחנה דלק אשדוד באזור התעשייה של אשדוד החל לפעול במלחמת ששת הימים, ושימש במשך עשרות שנים כמרכז אספקת הדלק הראשי של צה"ל. שטח המחנה עומד על 83 דונם ועבודות הפינוי יכללו פירוק וגריסה של כ-12 אלף מ"ר מבנים ותשתיות. השטח המפונה ישמש להרחבת אזור התעשייה בעורף נמל אשדוד.

פינוי מחנות צה"ל בסיסי צה"ל דלק אשדוד נדלן נדל"ן. אגף ההנדסה והבינוי משרד הביטחון,
פינוי הבסיס באשדוד/אגף ההנדסה והבינוי משרד הביטחון

לדברי שר הביטחון, אביגדור ליברמן, "יש חשיבות רבה להמשך פינוי מחנות צה"ל ברחבי הארץ, במטרה להוסיף ולסייע בהקלת מצוקת הדיור, לשפר את מצב התשתיות באזורים השונים ולחזק את הפריפריה".

סמנכ"ל וראש אגף ההנדסה והבינוי, ארז כהן, הוסיף כי "בשנה האחרונה פינה משרד הביטחון כ-1,000 דונם באזורי ביקוש במרכזי הערים הגדולות. מחנות בית דגן ודלק אשדוד יצטרפו לבסיסי ההדרכה במחנה צריפין, למחנות נס ציונה וטירת בטירת הכרמל שכבר פונו. בשנה הקרובה נפנה מחנות נוספים, שיאפשרו את הקמתן של אלפי יחידות דיור חדשות".

פינוי מחנות צה"ל בסיסי צה"ל בית דגן נדלן נדל"ן. אגף ההנדסה והבינוי משרד הביטחון,
פינוי הבסיס בבית דגן/אגף ההנדסה והבינוי משרד הביטחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully