וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

700 עובדים על 274 דירות: הסתיים שיווק מגדל המגורים באיכילוב

8.5.2017 / 11:21

המגדל מצוי בפינת הרחובות דפנה והנרייטה סולד ומיועד להשכרה עבור עובדי המרכז הרפואי. בתוך 3 שבועות הסתיים שיווק הדירות שיעלו מדי חודש החל מ-2,868 שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית מגדל איכילוב בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסתיים שיווק מגדל המגורים החדש שמקימה חברת סולל בונה מקבוצת אריסון במתחם בית החולים איכילוב בתל אביב. המגדל, המכונה "I-LIVE", מתנשא לגובה של 20 קומות ומצוי בפינת הרחובות דפנה והנרייטה סולד בשטח של המרכז הרפואי. הוא כולל, בין היתר, מעונות יום וגני ילדים וצפוי להתאכלס בספטמבר השנה.

לדברי ארז דינר, מנהל חטיבת המגורים בחברת אלדר שיווק נדל"ן המשווקת את הפרויקט, "בשבועות האחרונים ערכנו 4 כנסי הסברה למאות מעובדי בית החולים, בהם הצגנו את הפרויקט ויתרונותיו. בנוסף, הקמנו זירת מכירות בלובי הבניין המרכזי. בסופו של דבר, תוך 3 שבועות 700 מעובדי בית החולים התמודדו על 274 דירות במגדל במחיר התחלתי של 2,868 שקל בחודש".

דינר הוסיף כי "ועדה מיוחדת של בית החולים החליטה מי יוכל לשכור את הדירות על פי קריטריונים שנקבעו מראש. מדובר במודל שקיים בבתי חולים שונים בעולם, מתוך רצון לעזור לעובדים, לחבר אותם ואת בני משפחותיהם למקום העבודה, וזאת תוך חיסכון בזמן ההגעה לעבודה ויצירת קהילה הומוגנית".

המגדל החדש הוקם בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. עובדי המרכז בחרו בין דירות סטודיו בשטח של 25 מ"ר, דירות 2 חדרים בשטח של 36 מ"ר או דירות 3 חדרים בשטח של 56 מ"ר. הדירות יאובזרו בריהוט חלקי ובמכשור חשמלי הכולל מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל וטלוויזיה. יש לציין כי עובדי המרכז הרפואי יוכלו לשכור את הדירות לשימושם הפרטי בלבד כל עוד הם עובדים בבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משרדים להשכרה בפרויקט הרצליה הילס: מה המחיר?

בתוך כך, החברות עופר השקעות ואזורים הודיעו היום כי החלו בשיווק מתחם המשרדים בפרויקט "הרצליה הילס" בעיר, הכולל שכונת יוקרה למגורים. המתחם צפוי להתאכלס באוגוסט 2018 ומשתרע על פני 10 קומות, כולל קומת מסחר במפלס הקרקע. שטחי המשרדים עומדים על כ-30 אלף מ"ר. מחיר התחלתי עומד על כ-80 שקל למ"ר לחודש ברמת מעטפת.

כל מפלס בבניין משתרע על פני שטח של כ-3,400 מ"ר, ובחברות מציינים כי מדובר במבנה יוצא דופן בנוף המשרדים המקומי, המאופיין במגדלים גבוהים וצרים. כמו כן בבניין חניה תת קרקעית שתכלול 650 מקומות חניה. בימים אלה מנהלות החברות מו"מ מתקדם עם מספר חברות היי-טק, חלקן בינלאומיות.

שטחי המשרדים העומדים להשכרה מתחילים ב-250 מ"ר. המבנה תוכנן על ידי אדריכל אבנר ישר. לדברי שרון שטרית, סמנכ"ל שיווק בעופר השקעות, מיקום הפרויקט מאפשר נגישות נוחה מגוש דן.

פרויקט משרדים הרצליה הילס אזורים עופר השקעות נדלן נדל"ן. סטודיו 84,
הדמיית מתחם המשרדים בפרויקט הרצליה הילס/סטודיו 84

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully