וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הורה למשטרה לעצור את ענבל אור ולהביאה בפני שופט

2.4.2017 / 10:14

מוריד את הכפפות: שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, נענה לבקשת כונס הנכסים של ענבל אור, עו"ד איתן ארז, לעצור אותה לאחר ששוב לא התייצבה לדיון בבקשות לביזיון בית המשפט

עריכה: ניר חן

ענבל אור בדרך למעצר? בית המשפט הורה הבוקר (ראשון) למשטרת ישראל לעצור את אור ולהביאה לבית המשפט תוך 24 שעות ממעצרה. זאת בעקבות בקשת כונס הנכסים של אור, עו"ד איתן ארז. צו ההבאה הוצא לאחר שהיום היה אמור להתקיים דיון ב-4 בקשות לביזיון בית המשפט, אולם אור שוב לא התייצבה לדיון. מדובר בדיון שנדחה מהשבוע שעבר, לאחר שגם אז לא התייצבה ושלחה אישור מרופא שהיא חולה.

בבקשה טען עו"ד ארז: "ענבל אור ירדה למחתרת וגם בהליכים משפטיים אחרים שמתנהלים נגדה לא מצליחים לבצע לה מסירות. החייבת לא מצייתת לשום צו של בית המשפט".

בהחלטתו כתב שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין: "החייבת לא התייצבה לדיון... בנסיבות אלה, ולאור בקשת המנהל המיוחד... ניתן בזה צו הבאה לחייבת. משטרת ישראל מתבקשת לעצור את החייבת ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות ממעצרה".

נזכיר כי בחודש שעבר קבע השופט אורנשטיין דיון בבקשת ביזיון בית המשפט נגד אור והוסיף אזהרה כי עליה להתייצב לדיון. "הבקשה תידון במעמד הצדדים. החייבת מוזהרת שעליה להתייצב לדיון", כתב אז. ההחלטה הגיעה בעקבות הרצאה שקיימה בעלת השליטה לשעבר באור סיטי נדל"ן בבית ציוני אמריקה בתל אביב, שעבורה גבתה אור סכום של 100 שקלים מכל אורח ואף הנפיקה על כך קבלות.

עו"ד ארז טען אז כי על בית המשפט להטיל עליה סנקציות, שכן הפרה צו שיפוטי שקבע כי חל איסור דיספוזיציה על כל רכושה. "החייבת עושה שימוש בקבלות של חברה המצויה תחת שליטתו של הנאמן, ולמעשה מבזה את צו איסור הדיספוזיציה שניתן על ידי בית המשפט וכן את צו הכינוס האוסר עליה לפעול בחברות ובנכסיה", הבהיר כונס הנכסים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ראיון ענבל אור. אבי כהן
ענבל אור. צילום: אבי כהן/אבי כהן

במסמכים שהגיש עו"ד ארז הוא כתב כי "החייבת ירדה למחתרת ומתחמקת מקבלת כתבי בית דין הנשלחים אליה, ולפיכך לא נשלחה לחייבת התראה לתקן את מחדליה בטרם הוגשה הבקשה. לדאבוננו, החייבת ממשיכה לעשות דין לעצמה ומתעלמת לחלוטין מהחלטות בית המשפט וכן מהמגבלות החלות עליה, וממשיכה לעשות בנכסיה כבשלה".

יצוין כי בהרצאה שערכה אור, שבה נכחו כ-40 איש בלבד, המתינו לה גם נציגי הרשות להגנת הצרכן, שזימנו אותה לחקירה בחשד כי הטעתה את לקוחותיה. על פי חשד הרשות, אור פרסמה ברוב המקרים את מיזמי הבנייה לפני שהייתה לה בעלות על הקרקע, ופעמים רבות הטעתה את לקוחותיה לחשוב כי הם רוכשים דירה בדומה לרכישה מטעם חברה קבלנית. בין השאר, חושדים ברשות להגנת הצרכן כי הטעייה זו כללה הבטחות למועד סופי ומחירים סופיים - נתונים שאינם ידועים למצטרפי קבוצות רכישה, שכן לקוחות אלו הם למעשה יזמי הפרויקט.

בנוסף להרצאה, בשבוע שעבר הודיעה אור כי בכוונתה לפתוח מכללת נדל"ן ובה תלמד כיצד להרוויח את המיליון הראשון. "הקמנו את בית הספר על מנת לספק מענה לכל אותם אנשים אשר מעוניינים ללמוד את סודות המקצוע. למרות הנפילה של אור יש גם לא מעט הצלחות", אמרו לוואלה! NEWS מקורבים לאור.

מי שהגדיר את עצמו כדוברה של ענבל אור, יוליאן לוינסון, מסר בתגובה: "אף אחד לא ירד לשום מחתרת. ענבל הייתה חולה ולא הגיעה למספר דיונים זה הכול. מצבה הנפשי לא אפשר לה להגיע. סובלת מפחדים וחרדות. אני מקווה כי תתאושש ותסגיר עצמה בשעות הקרובות". אור עצמה אישרה את הדברים ואמרה כי היא חולה ובידיה האישורים הרפואיים הנדרשים..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully