וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הרצליה לרמת השרון: אושרה תכנית ל-160 דירות חדשות

26.3.2017 / 12:21

מנהל התכנון אישר את תכנית "מתחם בראשית" בחלק הצפוני של רחוב סוקולוב ברמת השרון, במסגרתה 90 דירות יהיו קטנות לטובת זוגות צעירים ותתאפשר בניית דיור מוגן

מתחם בראשית רמת השרון נדלן נדל"ן. א.מזור - א.פירשט אדריכלים ומתכנני ערים,
הדמיית התכנית ברמת השרון/א.מזור - א.פירשט אדריכלים ומתכנני ערים

בנייה חדשה בגבול רמת השרון-הרצליה: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז תל אביב שבמנהל התכנון אישרה היום (ראשון) למתן תוקף את תכנית "מתחם בראשית" הכוללת 160 יחידות דיור. מתוכן כ-90 דירות יהיו קטנות לטובת זוגות צעירים וכן תינתן האפשרות לבנות יחידות לדיור מוגן.

עוד כוללת התכנית 300 מ"ר עבור שטחי מסחר, 350 מ"ר עבור שטחי ציבור ו-593 מ"ר עבור שטח ציבורי פתוח. היא ממוקמת בצפון רחוב סוקולוב, המהווה עורק ראשי בעיר, שנמשך לתוך הרצליה. היא מתפרשת על כ-6 דונם וכוללת אופי בינוי של 5 בניינים בני 7 קומות מעל קומת מסחר לכיוון רחוב סוקולוב.

התכנית קובעת את שינוי הייעוד של המתחם ממגורים לייעוד שימושים מעורבים, לצד הקצאת שטח ציבורי פתוח לטובת הציבור, זאת בסמוך לתחנת רכבת קלה שתבנה בעתיד. את המתחם חוצה שביל ציבורי ירוק ממערב למזרח, שיאפשר חיבור בין שטחי הציבור הפתוחים והבנויים אשר נמצאים בין שני צדיו של רחוב סוקולוב.

הבעלות בקרקע חלקה פרטית וחלקה בשיתוף בעלים פרטיים ועיריית רמת השרון. התכנית נערכה על ידי אדריכל אורי מזור ממשרד פירשט מזור אדריכלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נושא: מתחם בראשית רמת השרון נדלן נדל"ן. א. מזור – א. פירשט אדריכלים ומתכנני ערים,
נושא: מתחם בראשית רמת השרון נדלן נדל"ן/א. מזור – א. פירשט אדריכלים ומתכנני ערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully