וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכרה דירה במרכז הרצליה לאחר שעברה תמ"א 38?

27.2.2017 / 9:52

דירת 3 החדרים משתרעת על פני שטח של 85 מ"ר וכוללת כ-8 מ"ר מרפסת שהתווספה במסגרת הליך התמ"א, ממוקמת בקומה שלישית עם חניה הרשומה בטאבו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב בן יהודה הרצליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודש נמכרה ברחוב בן יהודה במרכז הרצליה דירת 3 חדרים בבניין שעבר תהליך תמ"א בסכום של כ-1.97 מיליון שקלים. הדירה משתרעת על פני שטח של 85 מ"ר וכוללת כ-8 מ"ר מרפסת שהתווספה במסגרת הליך התמ"א, ממוקמת בקומה שלישית עם חניה הרשומה בטאבו.

יעל אורלוב מאקסטרא נכסים הפועלת בעיר מציינת כי "מדובר בדירה עם נוף פתוח, במיקום מרכזי ובעלת נגישות לדרכי יציאה מהירות מהעיר. המרפסת שהתווספה לדירה בתהליך התמ"א והסלון פונים מערבה ומבחינת נוף ניתן לראות אפילו את קו הים מרחוק".

לדבריה, "מאז שהדירה פורסמה בלוח הדירות, נרשמה כמות מתעניינים משמעותית. את הסיבה לביקוש ניתן לייחס לעובדה שמדובר בנכס שנותן מענה מגורים לקשת רחבה של דורשים: זוגות צעירים בתחילת הדרך שמחפשים דירת 3 חדרים, משקיעים שמחפשים נכס שיניב תשואה גבוהה יחסית ולא מעט מבוגרים שמבקשים לגור בדירה מחודשת בקרבה למרכז העיר ולמוקדי ההתרחשות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סביבת הנכס

דנה דוד, אנליסטית וחוקרת שכונות באתר מדלן מציינת כי "מרכז העיר של הרצליה מהווה מוקד משמעותי לפעילות של התחדשות עירונית, והוא מוביל בנושא זה משמעותית על שאר האזורים, כאשר היקף הפעילות בו בתמ"א 38 מהווה כמעט 50% מסך כל הפעילות בעיר. מרכז העיר מרכז גם מספר פרויקטים משמעותיים של פינוי-בינוי במסגרתם אלפי דירות חדשות עתידות להתווסף במהלך השנים הקרובות".

דוד מוסיפה כי "חשוב לציין בהקשר זה כי עיריית הרצליה היא אחת מארבע הערים הבודדות שיש בסמכותן לאשר פרויקטים מסוג פינוי-בינוי בוועדות המקומיות, בניגוד לשאר הערים שזקוקות לאישור הוועדות המחוזיות, מה שתורם להליך תכנוני קצר יותר ברוב המקרים ולוודאות תכנונית גדולה יותר".

להערכתה, "מרכז העיר צפוי להוסיף ולהיות גם מרכז ההתחדשות העירונית של העיר. זאת בהתאם למדיניות העירונית שמגדירה אותו כאזור בו הבניינים בו יוכלו להגיע עד ל-8 קומות, תוך תוספת של עד 2.5 קומות וסגירה של קומת עמודים במסלול חיזוק ותוספת, או 3.5 קומות במסלול הריסה ובנייה. על פי המדיניות, לאורך הרחובות הראשיים ארלוזורוב, סוקולוב, דרך ירושלים, ויצמן והרב קוק תינתן עדיפות למיזמים של הריסה ובנייה ופינוי-בינוי, והבנייה תוכל להגיע עד ל-25 קומות, תוך יצירת חזיתות מסחריות הפונות לרחוב".

עסקאות בקרבת הנכס לשם השוואה

• בנובמבר 2016 נמכרה דירה חדשה בת 4 חדרים בשטח של 102 מ"ר ברחוב אוסישקין בכ-2.14 מיליון שקל. מדובר בדירה חדשה (קומה 4/6) בבניין שעובר תמ"א 38 במסלול של חיזוק ותוספת.

• באוקטובר 2016 נמכרה דירה חדשה בת 5 חדרים בשטח של 116 מ"ר ברחוב אוסישקין בכ-2.2 מיליון שקל. מדובר בדירה חדשה (קומה 5/6) בבניין שעובר תמ"א 38 במסלול של חיזוק ותוספת.

• באוקטובר 2016 נמכרה דירת 4 חדרים (יד שניה) בשטח 95 מ"ר ברחוב ברק בכ-2.15 מיליון שקל הדירה בקומה 5 מתוך 5 קומות בבניין שנבנה ב-2000.

• באוקטובר 2016 נמכרה דירת 4 חדרים בשטח של 97 מ"ר ברחוב הבנים בכ-2.25 מיליון שקל. הדירה בקומה 3 מתוך 4 בבניין שנבנה ב-1990.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully