וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרק בתיק ענבל אור מבקש מקדמה של 750 אלף שקלים

22.2.2017 / 10:58

בבקשתו מבית המשפט המחוזי כתב עו"ד איתן ארז כי עד כה הוא מעריך כי תיק הפירוק של ענבל אור העסיק 5 עורכי דין במשך כ-2,000 שעות עבודה בנוסף למאות שעות עבודה מנהלתית

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד לנכסיה של ענבל אור וקבוצת אור סיטי נדל"ן, פנה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בבקשה לאשר לו מקדמת שכר-טרחה בסך 750,000 שקל בצירוף מע"מ. בבקשה, שהופנתה לנשיא בית המשפט ומי ששימש כשופט בתיק הפירוק, איתן אורנשטיין, מציין ארז כי הסכום מבוקש בגין פעולותיו הן כנאמן בהליך הקפאת ההליכים, הן כמפרק זמני והן כמנהל מיוחד החל מה-24 במרץ 2016.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט מדגיש עו"ד ארז כי המקדמה המבוקשת היא בגין פעולות שבוצעו עד עתה ובגין תקבולים עתידיים, ללא קשר להליכי מימוש הנכסים המשועבדים שמתבצעים בימים אלה על ידו. בנוגע למימושים אלו יוגשו בקשות נפרדות לשכר-טרחה במסגרת תיקי הכינוס לאחר מכירת הנכסים המשועבדים.

עו"ד איתן ארז טוען בבקשתו כי השקיע בתיק אלפי שעות עבודה, וכי לכל פעולה שבוצעה בתיק הוגשה התנגדות מטעמה של ענבל אור. עוד מציין ארז כי העבודה על תיק זה הצריכה את עבודתם של 5 עורכי דין ממשרדו. סך הכל מעריך ארז כי לתיק זה הקדישו 3 עורכי דין כ-2,000 שעות עבודה וכי העבודה בתיק זה הצריכה גם מאות שעות שהושקעו בגין מינהלות, פגישות עם בעלי קרקעות, נושים ובעלי עניין נוספים.

בדוח שצורף מפרט ארז את הפעולות הרבות שלהן נדרש במהלך העבודה על התיק, כולל מכירתו הפומבית של הציוד במשרד, תפיסת רכבה ותכשיטיה של אור, פעולות רבות הקשורות בבירור מצב הפרויקטים הרבים שהותירו קבוצת אור סיטי, מכירת מניות החברה הציבורית וכן דוחות רבים ומפורטים שהגיש במהלך העבודה על הפרשה עד כה. עד כה הצליח ארז, על פי דיווחיו, לגבות סכום של כ?2.5 מיליון שקל בלבד לטובת הנושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully