וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיר קרס בפרויקט בנייה ברעננה, לא היו נפגעים

16.2.2017 / 15:03

הקיר קרס לכיוון שטח פתוח הסמוך לבניין ובור נפער מתחת לשטחי החנייה בבניין. עיריית רעננה: "הוצא צו הפסקת עבודות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקריסה ברעננה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיר דיפון המפריד בין שטחו של פרויקט מגורים מאוכלס לבין מגרש ריק שבו מתבצעת בנייה חדשה בשכונה – התמוטט וקרס. ככל הידוע לא היו נפגעים באירוע, אך הקיר שהתמוטט פער בור מתחת לשטחי החניה של הפרויקט המאוכלס ומתחת לשטחים ציבוריים הסמוכים לכניסה לבניין.

מעיריית רעננה נמסר כי מדובר בפרויקט של קבלן פרטי של קבוצת רכישה. "מיד עם המקרה יצאו צוותים בראשות מהנדס העירייה לשטח והוציאו צו הפסקת עבודות", נמסר.

רק לפני שלושה ימים קרס עגורן באתר בנייה בבת ים וגרם לפציעתם של 4 בני אדם. המקרים הללו מצטרפים למקרים נוספים שאירעו השנה באתרי בנייה - בהם קריסה של תקרת יציקה באתר בנייה של חברת אלקטרה בראש העין בחודש אוקטובר האחרון.

ראובן בן שמעון, מייסד הפורום למניעת תאונות עבודה אמר בתגובה כי "כנראה שהלקחים מאסון חניון הברזל וקריסת העגורן בבת ים לא נלמדו ולא יושמו, וזה רק עניין של זמן עד שהאסון הבא יתרחש. המקרה הנוכחי מעלה שככל הנראה כשל תכנוני או ביצועי הובילו לקריסת הקיר ורק במזל גדול לא נקברו פועלי בניין. יתרה מזאת, שטחי החניות העליונות במזל גדול לא קרסו לחלוטין מטה - מה שיכול היה להוביל לנפגעים. יש לבדוק מה נעשה בעת האחרונה מבחינת המדינה בכל הנוגע למניעת התאונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully