וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: ארה"ב ואנגליה – המומלצות ביותר להשקעת נדל"ן

15.2.2017 / 14:06

200 בכירים בשוק הנדל"ן בארץ ובעולם הצביעו על יעדי ההשקעה המרכזיים שלהם לשנה הקרובה וגם על כמה שווקים שכדאי לשים אליהם לב

קו הרקיע של מנהטן, ניו יורק. ShutterStock
ניו יורק/ShutterStock

סקר שנערך בכנס נדלן שקיימה פירמת עורכי הדין DLA Piper נשאלו כ-200 בכירים מעולם הנדל"ן בארץ ובחו"ל: "באיזו מדינה תבחרו להשקיע הכי הרבה ב-12 החודשים הקרובים?". מרבית המשתתפים אמרו כי יעד ההשקעות שלהם יהיה ארה"ב ובריטניה. תשובות נוספות היו גרמניה, אוסטרליה, שוויץ וגם - אפגניסטן. בתשובה לשאלה אם מדיניות ההשקעות של המשתתפים השתנתה במהלך 12 החודשים האחרונים, השיבו 65% "לא".

"הייתי נזהר מאוד מהשקעות בנדל"ן בסין. החוק שם אינו ברור. הרגולציה משתנה תכופות ובאופן כללי שוררת במדינה חוסר ודאות בכל הנוגע להשקעות זרות", אמר פיל לוינסון, שותף מנהל בקרן Penmount partners המנהלת השקעות נדל"ן בהיקף של מיליארדי דולרים באסיה. "גם בהודו, קצת בדומה לסין, אפשר להיפגע די בקלות. מצד שני ביפן, המצב הרבה יותר נוח והחוק יותר בהיר".

שוק נוסף שעליו הצביע הוא אוסטרליה. "מדובר ב שוק נהדר, ועכשיו מדברים שם על היתכנות למיתון ראשון זה 26 שנה. ברגע שהשוק הזה יצלול, נראה שם הזדמנויות משמעותיות".
אלכס פושאיי, שותף מנהל בכיר ב-Newmark Grubb Knight Frank (NGKF) ענקית נדל"ן מארה"ב, דיבר על שוק הנדל"ן האמריקאי ואמר כי "43% מעסקות הענק בניו יורק בוצעו על ידי זרים. 4% מתוך העסקות שבוצעו בארה"ב, בוצעו על ידי משקיעים ישראלים, אשר הביאו לשוק הנדל"ן האמריקאי כ-2.7 מיליארד דולר".

ג'ונתן לנדאו מבית ההשקעות האמריקאי "פורטיס", אמר כי "לדעתנו, המצב הגיאו-פוליטי החדש, באירופה ובארה"ב יוצר אפשרויות חדשות למשקיעים זרים. בטווח הקרוב, אני חושב שתקופת חוסר הוודאות הזו תיצור הזדמנויות לרכישת נכסים שבדרך כלל היו עולים יותר, או שהמוכרים היו מרגישים יותר בנוח למשוך זמן במכירתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully