וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאורה מציגה: גידול של 32% במכירת דירות

4.1.2017 / 12:58

חברת אאורה, בשליטת יעקב אטרקצ'י, מסכמת שנה עם גידול של 32% במכירת דירות חדשות לעומת השנה הקודמת. אחד ממוקדי המכירות המרכזיים השנה היה פרויקט התחדשות עירונית שמקימה החברה בקריית אונו. מניית החברה עלתה במהלך 2016 ב-18%

מערכת וואלה!

חברת אאורה, בשליטת יעקב אטרקצ'י, מסכמת את שנת 2016 עם גידול של 32% במכירת דירות. על פי דיווח החברה, במהלך 2016 נמכרו 389 דירות חדשות, לעומת 295 דירות בשנה שקדמה לה. שנה זו מוגדרת בחברה כשנת שיא במכירות ובין הפרויקטים הבולטים שקידמה החברה בתקופה האחרונה ישנו פרויקט פינוי בינוי רחב היקף במרכז קריית אונו בו נמכרו 100 דירות.

פרויקט מרכזי נוסף הוא פרויקט שאותו בונה החברה ביהוד המתחדשת, שם נמכרו 83 דירות. פרויקטים נוספים שבהם התמקדה השנה פעילות החברה היו בחולון, אור עקיבא, קיסריה וחדרה.

השבוע החלה חברת הייעוץ אנטרופי לסקר את מניית אאורה ובמסגרת הסקירה שפורסמה על ידי האנליסט אוהד גוטליב, נכתב כי המלצת הקנייה של מניית החברה עומדת על מחיר יעד של 3.17 שקל למניה – מחיר הגבוה ב-57% ממחירה בבורסה. שוויה של אאורה (אטרקצ'י מחזיק 80% מהמניות), עומד על 296 מיליון שקל. זאת, לאחר עלייה של 18% במניית החברה בשנה האחרונה.

אטרקצ'י התייחס לנתוני המכירות ואמר כי "אני שמח על הגידול המשמעותי במכירות השנה, קצב המכירות שלנו הינו בהתאם לתוכנית העבודה שלנו ואני צופה כי גם 2017 תהיה מאופיינת בעשייה מרובה עם פרויקטים חדשים ומגוונים בפריסה ארצית".

  • עוד באותו נושא:
  • אאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully