וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל אלקטריק תשכור 4,000 מ"ר בפארק מדעי החיים בחיפה

19.12.2016 / 15:28

הסכם השכירות נחתם ל-10 שנים בעלות של 68 שקל למ"ר. במקום יוקם מרכז פיתוח למוצרי דימות והבניין הראשון יאוכלס כבר בחודש הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הענק האמריקנית ג'נרל אלקטריק תשכור שטח של 4,000 מ"ר בפארק מדעי החיים חיפה, לטובת מרכז פיתוח עולמי למוצרי דימות. הסכם השכירות, שנחתם ל-10 שנים בעלות של 68 שקל למ"ר, נחתם השבוע עם החברה הכלכלית לחיפה וחברת "מבנה", לאחר שלאחרונה חתמו גם חברת סונובה ישראל והחממה הטכנולוגית MindUP (בתחום הרפואה הדיגיטלית) על הסכם שכירות ארוך טווח בפארק החדש.

פארק מדעי החיים ממוקם במבואות הדרומיים של חיפה והבניין הראשון בו יאוכלס כבר בחודש הבא. הפארק בבעלות משותפת של החברה הכלכלית לחיפה וחברת מבני תעשיה ומתפרש על שטח כולל של 31 דונם עליו יוקמו 5 בניינים בהיקף כולל של 85 אלף מ"ר.

החברה הכלכלית לחיפה יוצגה בהסכם זה ע"י עו"ד יוסי מילר ממשרד עורכי הדין מילר ושות'. GE Healthcare יוצגה ע"י עו"ד שרית שיינבוים ממשרד עורכי הדין הרצוג-פוקס-נאמן.

מרכז הפיתוח העולמי של ג'נרל אלקטריק יכלול משרדי ניהול ומעבדות מחקר ופיתוח למכשירי דימות ובהנהלת הפארק ציינו כי בימים אלה הם מצויים במגעים מתקדמים עם חברות בינלאומיות נוספות להשכרת שטחים במתחם ועד כה הושכרו כ- 6,800 מ"ר בבניין הראשון בפארק, עם הכנסות שנתיות של כ- 5.6 מיליון שקלים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש עיריית חיפה יונה יהב ציין כי "פארק מדעי החיים ממצב את העיר חיפה בחזית הטכנולוגית של תעשיית הביומד כאשר הפעילות בו תתבצע בשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיה מובילים, גופי מחקר וביה"ח עירוניים".

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף בירך על המהלך ואמר כי "אין לי ספק שבעקבות GE יגיעו לפארק מדעי החיים שוכרים נוספים, שירצו ליהנות מהגישה לפעילות האקו-סיסטם שמובילה החברה הכלכלית בין התעשייה לאקדמיה, למוסדות המחקר ולמרכזים הרפואיים. אנחנו נמצאים בימים אלה במגעים מתקדמים עם חברות נוספות".

מרכז הפיתוח של ג'נרל אלקטריק - GE HEALTHCARE - אשר יוקם בפארק יתמקד בפיתוח מוצרי דימות של GE לשוק חדרי המיון והטראומה. בנוסף צפויה החברה להעביר לפארק מספר יחידות רווח נוספות ואת צוות המכירות והשירות של הקונצרן בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully