וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום בית ליסין: מגדל יוקרה בהשקעה של 500 מיליון שקל

18.12.2016 / 14:00

כשנה לאחר רכישת המגרש ב-273 מיליון שקל, החל שיווק מגדל בית ליסין בתל אביב במסגרתו ייבנה מגדל בן 26 קומות, שיכיל 54 דירות שמחירן הממוצע למ"ר ינוע בין 50-100 אלף שקל. לצד מגדל המגורים יעבור בית לסין שיפוץ מקיף וימשיך לתפקד כמבנה מסחרי

יח"צ - חד פעמי

כשנה וחצי לאחר שאחת מעתודות הקרקע המעניינות בתל אביב, מגרש שבו פועל בית ליסין ברחוב ויצמן בתל אביב, נרכשה על ידי קבוצת משקיעים בסכום של כ-237 מיליון שקלים – מתחילים היזמים לשווק את הדירות בפרויקט העתידי. מגרש בית לסין, נרכש באפריל 2015 על ידי GF נדל"ן וקבוצת משקיעים, המחזיקות שווה בשווה בזכויות. העסקה כללה גם את חברת אזורים, בשליטת הרשי פרידמן, שהחזיקה בעסקת קומבינציה על חלק מהקרקע וחברה נוספת בבעלות שותפים רבים.

במקום צפוי להיות מוקם מגדל שיתנשא לגובה 26 קומות ויכיל 54 דירות, במחירים שינועו על פי ההערכות בטווח של 55-100 אלף שקל למ"ר. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט נאמד ב-500 מיליון שקלים ובתכנונו מעורבים משרדי האדריכלים יסקי-מור-סיון, פיצו קדם, אירנה גולדברג וסיגל ברנוביץ.

חברת היזמות "GF נדל"ן ושות'", בניהולם של אייל וטל פרידמן, העריכה כי קומפלקס בית ליסין יושלם בעוד כשלוש שנים. המתחם יורכב על פי התוכניות משני מבנים - האחד מגדל יוקרה למגורים והשני מבנה מסחרי שיפעל בסמוך לו. המבנה המסחרי, הקיים כבר היום תחת השם בית ליסין יעבור שיפוץ מקיף ויפעל במתכונת דומה לנוכחית, כנכס מניב בן שלוש קומות שבו תמהיל של משרדים, חנויות, בית קפה ובנקים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית המגדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגדל המגורים, ישתרע על פני שטח של 13.5 אלף מ"ר בנוי ומרבית הדירות בו ייבנו בשטחים של כ- 150 מ"ר, 180 מ"ר ו-200 מ"ר. בחברה מציינים כי ייבנו במגדל גם דירות קטנות יותר, בגודל של 80 ו-110 מ"ר. בפרויקט מתוכננים גם דופלקסים דירות בשטח של 400 מ"ר על פני קומה שלמה וכן דירת פנטהאוז בשתי הקומות העליונות בשטח של כ-600 מ"ר הכולל בריכת שחיה פרטית. על פי התוכניות, מגדל היוקרה העתידי יכלול גם חדר כושר ובריכת שחייה.

איל פרידמן, מנכ"ל GF נדל"ן ושות' התייחס לפרויקט ואמר כי "מבחינתי הפרויקט המעניין ביותר מבין כל הפרויקטים שהייתי שותף בהם עד כה, החל משלב ניהול מו"מ על רכישת הקרקע היכן שרבים אחרים נכשלו, דרך החבירה לקבוצת המשקיעים, הסרת המכשולים הרגולטוריים ועד לתכנון ולעיצוב המגדל כך שיתאים לאייקון התרבותי שכה מזוהה עם העיר תל אביב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית המגדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחינה תכנונית, מגדל בית ליסין תוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון כשעל תכנון השטחים הציבוריים והחללים הפנימיים היה אמון האדריכל פיצו קדם ביחד עם אירנה גולדברג וסיגל ברנוביץ. "שני המשרדים הקפידו לשמור על מוטיבים שאפיינו את האסתטיקה המודרניסטית של בית לסין משנות ה-60 של המאה שעברה. כך למשל, לאורך כל חלל הלובי הדו מפלסי המעוצב עוברת בריכת השתקפות שחורה ובתוכה צרוב באבן טקסט ממחזה. סגנון הבנייה הברוטליסטי (בטון חשוף), שאפיין את המבנה הציבורי שאכלס את התאטרון, קיבל במגדל עושר צורני רב עם משחקי אור בחללים הפנימיים ובחלקים חיצוניים במגדל החדש", ציינו.

לדברי, אלה שמר, הבעלים של חברת "מגדלים", החברה המנהלת את שיווק הפרויקט, "מאז מגדלי אלרוב, לא הוקם בצפון הישן של תל אביב מגדל המשלב באופן כל כך מדויק מיקום מצוין, תכנון אדריכלי ברמה הגבוהה ביותר ויזם הנחוש להקים מגדל מגורים באיכות בלתי מתפשרת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית המגדל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית המגדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully