וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רכישה תקים בניינים בחריש במחירי "מחיר למשתכן"

14.12.2016 / 11:45

חברה בבעלות ג'קי סוויסה ואיתן לוי, החלה בארגון קבוצות רכישה להקמת 132 יח"ד על קרקע שכבר נרכשה. בחברה מעריכים כי המחירים יהיו החל מ-888 אלף שקל לדירת 4 חדרים. "יש הצעת מחיר של קבלן, כך שלא צפוי הבדל בין המחיר לפיו אנו משווקים את הדירות, לבין מחירן הסופי"

שכונה בחריש. איי איי הדמיות,
הדמיית השכונה/איי איי הדמיות

הוקמה קבוצת רכישה להקמת פרויקט של 12 בניינים בעיר חריש הכולל 132 יחידות דיור. מדובר בפרויקט ש על קרקע שכבר נרכשה. נבנה באזור הטופוגרפי הגבוה ביותר בשכונת המגף, צמוד לשטח ציבורי בשכונה, שייקרא "נוף גבעות בחריש". מקימי קבוצת הרכישה הם חברת הנדל"ן אילה אגם, בבעלות ג'קי סוויסה ואיתן לוי.

בכוונת החברה להקים בכל אחד מ-12 הבניינים 11 דירות בנות 4 ו-5 חדרים כולל מרפסות של 14 ל-31 מ"ר, דירות גן, וכן פנטהאוז בן 6 חדרים בגודל 130 מ"ר, ו-83 מ"ר מרפסת.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שכונה בחריש. איי איי הדמיות,
הדמיית השכונה/איי איי הדמיות

מחירה של דירת 4 חדרים הוא החל מ-888 אלף שקל, ושל דירות 5 חדרים משווקות במחיר של החל מ-968 אלף שקל. לפי בעלי חברת אילה אגם, סוויסה ולוי, מחירי הדירות בפרויקט דומים מאוד למחירי מחיר למשתכן המוצעים בעיר חריש, אך בניגוד לפרויקטים אלו, הן מוצעות לכלל הציבור ולא רק לזכאים. "מדובר בקרקע קיימת, וכבר יש הצעת מחיר של קבלן, כך שלא צפוי הבדל בין המחיר לפיו אנו משווקים את הדירות, לבין מחירן הסופי", אמר השבוע לוי. "עברנו את כל הליכי התכנון, וכעת נותר לנו רק לחכות להיתר הבנייה ולצאת לדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully