וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של ענבל אור חויב להשיב כ-325 אלף שקל לקופת הפירוק

11.12.2016 / 14:46

לפי החלטת שופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין יעביר אחיה של ענבל אור, חיים אור קריאף, כ-325,000 שקל לקופת הפירוק – סכומים שאותם הותיר כחובות בקבוצת אור סיטי נדל"ן

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

שופט בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין, הכריע כי אחיה של ענבל אור, חיים אור קריאף, יעביר כ-325,000 שקל לקופת הפירוק – סכומים שאותם הותיר כחובות בקבוצת אור סיטי נדל"ן. הדיון שהתקיים בנושא זה בשבוע שעבר התקיים ללא נוכחותו של קריאף, ששוהה בחו"ל מאז התפוצצות הפרשה, אולם על אף שאחיה של בעלת השליטה לשעבר כפר בבקשה וטען כי יש לחברה חובות כספיים כלפיו – פסק השופט כי עליו להשיב כ-325 אלף שקלים לקופת הפירוק.

על פי ההחלטה, קיים תיעוד במסמכי החברה לפיו קריאף חייב סכום של 152,359 שקלים בגין הלוואה שנטל מכספי החברה, לצד סכום נוסף של 170,649 שקלים שאותם חייב קריאף כהלוואות קודמות שנטל. סכום זה, על פי ההחלטה צריך להיות משולם לקופת החברה הנמצאת בהליך פירוק בהובלתו של עו"ד איתן ארז תוך פרק זמן של כ-30 יום.

קריאף, שהועסק בסוכן מכירות בחברה, טען במהלך ההליך כי פוטר מהחברה של אחותו מבלי שקיבל פיצויי פיטורים ומבלי שהופקדו בשבילו כספים לפנסיה. במהלך ההליך פנה קריאף לבית המשפט וציין כי הוא "לא יכול לחזור לארץ בזמן הקרוב עד שאוכל להחזיר את החובות שלי ולפרנס את משפחתי בכבוד". קריאף פנה לבית המשפט בבקשה לשקול חלופות אחרות, אולם נענה כי תפקידו של בית המשפט אינה לייעץ לנאשמים וכי עליו להיוועץ עם עורכי דינו בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • אנבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully