וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בשכונת בבלי: עוד מגדל בן 44 קומות ו-174 יחידות דיור

6.11.2016 / 14:50

משפחת כוזהינוף העבירה למפוני גבעת עמל את התשלום האחרון, ומוציאה לדרך את פרויקט "בראשית בבלי", סמוך ל-4 מגדלים שבונה חברה בשליטתו של יצחק תשובה. הבנייה צפויה להתחיל ב-2017

בראשית בבלי. יסקי מור,
הדמיית הפרויקט/יסקי מור

פרויקט המגורים שמקדמת משפחת כוזהינוף בדרום שכונת בבלי בתל אביב צפוי לצאת לדרך, לאחר שהיום העבירו יזמי הפרויקט למשפחות המפונים מגבעת עמל סכום כסף נוסף כפיצוי. פרויקט המגורים שיוקם בשכונה צפוי להתנשא לגובה של 44 קומות, ויכלול כ-174 יחידות דיור. מדובר בפרויקט מגורים יוקרתי שיכלול בריכת שחייה חצי אולימפית, ספא, מרתף יינות, חמאם תורכי, מגרש סקווש ומתחם עסקים.

הפיצוי שהועבר היום על ידי המשפחה למפונים מהווה תוספת של כ-33% לסכום שכבר הועבר אליהם בעבר. לא רחוק מהמגרש שבו מתעתדת משפחת כוזהינוף להקים את פרויקט המגורים שלה כבר נבנה פרויקט המגורים של חברת אלעד מגורים, שבשליטת יצחק תשובה. הפרויקט של תשובה כולל 4 מגדלים בני 44 קומות ו-700 דירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משפחת כוזהינוף ונציגי גבעת עמל. רפי דלויה,
חתימת ההסכם/רפי דלויה

נורית כוזהינוף התייחסה לפיצוי שהועבר היום למפונים ואמרה: "ההתנהלות בינינו לבין המשפחות מגבעת עמל הסתיימה לשמחתי בצורה מסודרת ומכובדת. פרויקט בראשית בבלי יוצא כעת לדרך ברגל ימין, ואני בטוחה ושמחה שגם תושבי גבעת עמל יתחילו כעת בדרך חדשה וטובה".

עו"ד משה ישראל, המייצג את משפחות התושבים, אמר: "כמייצג התושבים, אני מודה למשפחת כוזהינוף ובטוח כי כעת ייצאו תושבי גבעת עמל לדרך חדשה ומוצלחת. משפחת כוזהינוף העבירה את הכספים בנדיבות, מתוך מחווה של רצון טוב, ולפנים משורת הדין. בני משפחת כוזהינוף נהגו ברוחב לב ואנו מודים להם".

לאחרונה החלה החברה בשיווק הדירות. להערכת החברה, הבנייה צפויה להתחיל ב-2017 ולהסתיים בראשית 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully