וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אישר לשלם את משכורות עובדי אורתם סהר

2.11.2016 / 12:07

עובדי חברת אורתם סהר, שהגישה לאחרונה בקשה להקפאת הליכים, יקבלו את משכורות אוקטובר באישור בית המשפט. עו"ד המייצגת את העובדים: "אני שמחה שהנאמנים הרימו את הכפפה ונרתמו למצב במהירות. המהלך יגדיל את סיכויי ההצלחה של ההקפאה"

בית המשפט אישר את בקשת הנאמנים לתשלום משכורות אוקטובר של עובדי אורתם סהר. לפני כשבועיים, מרגע שהחברה נקלעה לסחרור והגישה בקשה להקפאת הליכים, סוגיית תשלום המשכורות נותרה בספק, אך במצב כזה שבו שכר העובדים לא היה משולם להם, ההערכות הן שמרביתם היו בוחרים שלא להגיע עוד למקום עבודתם.

עו"ד חיות גרינברג, המייצגת את העובדים אמרה: "השקענו מאמצים רבים וקיימנו פגישות קדחתניות עם הנאמנים, כדי להציג בפניהם את המצוקה הגדולה של עובדי הקבוצה, שיש בה להשפיע על פעילותה ועל הצלחת ההליך. אני שמחה שהנאמנים הרימו את הכפפה ונרתמו למצב במהירות הדרושה, קיבלו את הסכמות הבנקים, דבר שאינו מובן מאליו, וכך פנו בבקשה לביהמ"ש לאישור תשלום המשכורות. אני בטוחה שמהלך זה בהחלט יגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של הליך הקפאת ההליכים של הקבוצה".

עו"ד גרינברג ציינה עוד כי מאחר ונחיצותם של עובדי החברה הינה קריטית להמשך הליך הקפאת ההליכים, נכון עשו הנאמנים שפנו בבקשה לבית המשפט שיאשר כבר כעת את תשלום שכר העובדים, על מנת לאפשר לעובדים להמשיך ולכלכל את משפחותיהם בתקופת ביניים זו. המשכורת הבאה כבר מוסדרת במסגרת ההליך. היא אינה בגדר חוב עבר, אלא חוב שוטף".

כזכור, חברת אורתם סהר, שמרבית פעילותה התרכזה בתחום הקבלנות, הגישה בקשה להקפאת הליכים לאחר שצברה חובות של כמיליארד שקלים לספקים, קבלני משנה ומחזיקי אג"ח. בבקשת ההקפאה ציינה החברה כי נקלעה למשבר אמון מצד נותני האשראי וכי מוסר תשלומים לקוי מצד מזמיני עבודה הכניס את החברה לסחרור.

  • עוד באותו נושא:
  • אורתם סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully