וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספגנו גל ביטולים בגלל ענבל אור - אבל הצלחנו"

31.10.2016 / 12:10

מגדל בן 45 קומות שייבנה באמצעות קבוצת רכישה שמארגנת אלדר השקעות בבת ים, ספג נזק קשה מפרשת ענבל אור. הקבוצה מימשה את האופציה אך דיווחה על קשיים

עדן טאואר בת ים. הדמיה, אלדר השקעות,
פרויקט עדן טאואר בבת ים/הדמיה, אלדר השקעות

"הפרויקט הזה נתקל בקשיים מאוד משמעותיים כשהתפוצצה פרשת ענבל אור, ונאלצנו להתמודד עם הסנטימנט המאוד שלילי שהיה בתקשורת בתקופה הזו נגד קבוצות רכישה. ספגנו גל של ביטולים, ולמעשה הרבה מאוד דירות שהרכישה שלהן בוטלה נמכרו פעמיים", כך אומר עמיר שאלתיאל, יו"ר ומייסד אלדר השקעות. הפרויקט שאליו מתייחס שאלתיאל הוא מגדל בן 45 קומות שמתעתד להיבנות במסגרת קבוצת רכישה בשכונת פארק הים בבת ים.

אלדר השקעות גיבשה את הקבוצה שרכשה חלקים מהקרקע מחברת שלומות חברה לבניין, שבבעלות משפחת חממי, תמורת כ-135 מיליון שקל. האופציה על הקרקע מומשה ועל פי התכנון, הקבוצה תקים בשותפות עם משפחת חממי מגדל שיכלול 177 יחידות דיור. נכון לשלב זה, הפרויקט נמצא בהליכים ראשוניים של הגשת בקשה להיתר.

על אף מאמציו של שר האוצר, משה כחלון, לצמצם את פלח המשקיעים בשוק, מאמץ שמתבטא היטב בנתוני המאקרו של שוק הדיור, הרי שעל פי נתוני החברה כ-50% ממצטרפי הקבוצה בבת ים הם משקיעים. "אנחנו מזהים שהמשקיעים ברובם הם מה שאנחנו מכנים 'משקיעים רגשיים', כלומר משקיעים שמתכננים שביום מן הימים אחד מילדיהם יתגורר בדירה", מציין רוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק.

רו"ח עדי דנה, מנכ"ל אלדר השקעות, ציין כי כדי להתגבר על חוסר האמון מצד הרוכשים החליטו בחברה לאמץ את המלצות פורום לשכת עורכי הדין בכל הנוגע לקבוצות רכישה.

"המצטרפים לקבוצה קיבלו חוברת המפרטת את המלצות הפורום ואת המסמכים הנוגעים לפרויקט והמאשרים את ההמלצות עם אישור חתום של משרד עוה"ד הרצוג פוקס נאמן. הערכנו שתהליך שינוי החקיקה בנושא קבוצות הרכישה יימשך תקופה ארוכה ובחרנו להעניק לחברי הקבוצה את הביטחון בביצוע העסקה מבלי להמתין למהלכים ממשלתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully