וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל תקים את קריית הממשלה בירושלים

7.8.2016 / 10:32

אפריקה ישראל נכסים ודניה סיבוס גברו במכרז על שיכון ובינוי-סולל בונה, אשטרום, מנרב ושפיר. המתחם החדש יוקם על מגרש בשטח 10 דונם בין שדרות שז"ר, רחוב יפו ושדרות נורדאו וירכז את פעילותם של משרדי הממשלה הפזורים כיום ברחבי עיר הבירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפריקה ישראל נכסים ודניה סיבוס זכו במכרז של משרד האוצר לתכנון והקמת מתחם קריית הממשלה המחוזית בירושלים וגברו על שיכון ובינוי-סולל בונה, קבוצת אשטרום, מנרב, שפיר ואפקון. המתחם החדש, שמתפרש על פני שטח של כ-80,000 מ"ר, ירכז את החלק הארי של פעילותם של משרדי הממשלה הפזורים כיום ברחבי העיר. הפרויקט יוקם על מגרש בשטח 10 דונם בין שדרות שז'ר, רח' יפו, ושד' נורדאו, וירכז את החלק הארי של פעילותם של משרדי הממשלה הפזורים כיום ברחבי העיר.

בין המשרדים הצפויים לעבור למשכן החדש: משרד הבינוי והשיכון, משרד הקליטה, משרד המשפטים, רשות האוכלוסין וההגירה, משרד הפנים, המשרד להגנת הסביבה, משרד הבריאות, משרד הכלכלה, משרד שירות התעסוקה, משרד החינוך, רשות האכיפה והגביה, מנהלת גמלאות של משרד האוצר, השירות המטאורולוגי , מרכז מיפוי ישראל, מנהל מקרקעי ישראל , רשות החשמל, רמ"י ואחרים. המתחם יכלול מבנה תת קרקעי עם חמישה מפלסים ו-416 מקומות חניה, שטחי אחסנה ומבנה Data center שבו חדרי מצב שיאפשרו למשרדי הממשלה לפעול בזמן חרום.

מעל קומות החניון התת"ק תוקם קומת מסחר, 3 קומות לקבלת קהל למשרד הממשלה. מעל קומות אלה, יתנוססו שני מגדלי משרדים ייחודיים לגובה כולל של 24 קומות כל אחד. משך תקופת ההקמה כ-42 חודשים ובמסגרת המכרז יתפעלו החברות את המתחם לתקופה של 22 שנה (בשיטת T.O.B).

אבי ברזילי, משנה למנכ"ל אפריקה ישראל נכסים התייחס לזכייה במכרז ואמר כי מדובר בפרויקט משמעותי. "יחד עם דניה סיבוס הוצאנו אל הפועל מספר רב של פרויקטים בתחום ה-B.O.T - בהם מעונות סטודנטים בירושלים, קריית הממשלה בתל אביב, ובית הכלא בבאר שבע". רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס ציין כי "אנו מתמודדים בעוד מספר מכרזים גדולים, ביניהם: מכרז של משרד האוצר לקרית ממשלה בנצרת עילית ובמכרז קריית התקשוב של משרד הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully