וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב זה קורה: משרד עו"ד וינרוט יפסיק לייצג את ענבל אור

19.7.2016 / 12:36

משרד עורכי הדין הודיע כי יפסיק לייצג את ענבל אור בהליך המשפטי שבו היא מצויה, שבועות ספורים לאחר שחזר לייצג אותה

הנטישה הסדרתית של עורכי הדין שמייצגים את בעלת השליטה לשעבר בחברת אור סיטי נדל"ן נמשכת: משרד עורכי הדין וינרוט הודיע כי יפסיק לייצג את ענבל אור בהליך המשפטי שבו היא מצויה – רק מספר שבועות לאחר שחזר לייצג אותה.

לקריאה נוספת:
משכירים דירות ב-airbnb? רשויות המס בעקבותיכם
"יש בועת נדל"ן והיא תתפוצץ – מי שיקנה דירה עכשיו ייתקע איתה"
כך נלחמים הבאר שבעים במחירי השכירות העולים

כזכור, לפני כחודש בלבד הודיע עו"ד אילן בומבך, מי שייצג אותה תקופה ארוכה יחסית, כי הוא מפסיק לייצג אותה והיא נותרה עם עו"ד אוריאל זעירא שליווה את בומבך.

בהמשך הצטרף משרד עורכי הדין של יעקב ויינרוט (שכבר ייצג את אור בתחילת הפרשה לתקופה קצרה), ומי שצוותה לאור מטעם המשרד היא עו"ד תמר פולק. היום מסרה עו"ד פולק לבית המשפט המחוזי בתל אביב הודעה לפיה תפסיק לייצג את אור בהליך.

עד כה מונו עשרה עורכי דין לתפקיד פרקליטיה של אור בפרשת קריסת החברות שבבעלותה - וכולם נטשו. בין השאר ייצגו אותה עו"ד יניב אינסל, עו"ד בועז וילנסקי, שותף בפירמת פירט-וילנסקי?מזרחי?כנעני; עו"ד דן נובהארי ועו"ד ראובן בילט. במסגרת הפרשה הספיקה אור להיות מיוצגת לזמן קצר גם על ידי עו"ד רון אברמוב ועורכת הדין ברוריה לקנר, לצד עו"ד שלמה טופז שאף הוא ייצג אותה זמן קצר בלבד.

ענבל אור בבית המשפט תל אביב 13.7.2016. ניב אהרונסון
ענבל אור/ניב אהרונסון

כזכור, רק לפני כשבוע הופיעה עו"ד פולק בדיון שהתקיים בפרשה במחוזי וביקשה מהשופט איתן אורנשטיין כי ידחה את הדיון, שכן לא הספיקו להיערך כראוי למידע שעליהם להציג.
"אנחנו לא ערוכים לדיון. עברנו לילה ללא שינה. אתמול בלילה גילינו 4 מיליון שקל. הגשנו הבוקר דו"ח התנגדות לדוח המפרק הזמני משום שהיקף הטעויות בדו"ח המפרק הוא עצום" אמרה באת הכוח. "הוא לא מצרף מסמכים ועשינו עבודה שלא נעשתה כאן על ידי אף גורם. יש פה כ-15 פרויקטים, כל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו. אף גורם לא ביצע כאן את העבודה כדי להבין את מצבת הנכסים והחובות. אנחנו צריכים ארכה של חודש. למשל, מבין הערבויות שהמפרק מציין - ישנן מספר ערבויות מזויפות. אנחנו זקוקים לחוות דעת של מומחה בנושא המע"מ, חסרים לנו מסמכים בנושא התיווך, חוות דעת כלכלית בנוגע להיקף הזכויות הכלכליות שהגברת אור טוענת שיש לה בפרויקטים השונים", אמרה אז.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully