וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,300 נרשמו להגרלת דירה להשכרה ארוכת טווח בהרצליה

18.7.2016 / 12:40

ההגרלה הראשונה של פרויקט הדיור להשכרה ארוכת טווח בהרצליה יצאה לדרך בסוף השבוע. מתוך 1,300 נרשמים, 68 זכו באפשרות לשכור דירה במחיר מפוקח למשך 10 שנים. עוד כ-273 דירות יושכרו לזכאים נוספים במחירי השוק. אפריקה ישראל תנהל את הפרויקט ב-20 השנים הבאות

פרויקט דיור להשכרה גליל ים. רמי חכם,
פרויקט דיור להשכרה גליל ים/רמי חכם

חזון הדיור להשכרה ארוכת טווח בישראל רשם בימים האחרונים נקודת ציון חשובה, עם יציאתה לדרך של ההגרלה הראשונה בפרויקט הדיור להשכרה ארוכת טווח בגליל ים בהרצליה. אפריקה ישראל מגורים ואפריקה ישראל נכסים, שהקימו את הפרויקט, הגרילו בסוף השבוע האחרון את 68 הזוכים מתוך 1,371 הזכאים שנרשמו.

על פי תנאי ההגרלה 68 הזוכים יוכלו לשכור דירה בפרויקט סביוני גליל ים for rent שהוקם בהרצליה, במחירים מפוקחים וקבועים. 205 הדירות הנותרות מתוך סך של 273 דירות בפרויקט יושכרו לזכאים נוספים במחירי השוק. הפרויקט, המהווה המשך לקיבוץ גליל ים, כולל חמישה בנייני מגורים חדשים שבהם 273 יחידות דיור בנות 2, 3, ו-4 חדרים, לצד דירות גן ופנטהאוזים.

מי שניהל את המכרז והוציא לדרך את המהלך היא חברת דירה להשכיר, החברה הממשלתית שאותה הקים שר האוצר לשעבר יאיר לפיד. מהלך זה כולל את בדיקת זכאותם של הנרשמים להגרלה על ידי "דירה להשכיר" והן על ידי משרד השיכון ועל פי הנתונים, 758 מהנרשמים הינם זכאים תושבי העיר הרצליה ו-613 מהנרשמים הינם זכאים משאר חלקי הארץ.

במסגרת הפרויקט, באפשרותם של זכאים העומדים בקריטריונים של משרד הבינוי והשיכון לשכור דירה לטווח ארוך של עד 10 שנים בלב אזור הביקוש, על פי חוזים שייחתמו למספר שנים עם אפשרות להארכה ותוך העלאה ידועה מראש של שכר הדירה. על פי ההערכות החברה, הפרויקט צפוי להתאכלס במהלך נובמבר 2016.

באפריקה ישראל ציינו כי הקצאת הדירות נקבעה על פי החלוקה הבאה: 58 דירות בעדיפות לזכאים בני המקום ועוד 10 דירות עבור שאר זכאים מכל הארץ. כאשר, על פי הנחיות המכרז, נכים המרותקים לכיסאות גלגלים זכו לקדימות על פני שאר המתמודדים בהגרלה. זכאי שמעוניין לוותר על זכאותו ביום בחירת הדירה רשאי לעשות זאת והזכאות תעבור לבא בתור.

בהגרלה נכחו אבי ברזילי, משנה למנכ"ל אפריקה נכסים, ליאת דנינו, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפריקה ישראל מגורים, עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר ומשרד עו"ד וקסלר ברגמן. ההגרלה נוהלה על ידי משרד דלויט, בראשותו של שלמה סגל וחברת דנגוט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי ברזילי, עוזי לוי וליאת דנינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאת דנינו, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפריקה ישראל מגורים אמרה כי "פרויקט סביוני גליל ים for rent מאפשר לזכאים להתגורר לאורך שנים ארוכות בדירה חדשה במיקום מבוקש ואטרקטיבי, מבלי להיות כפוף לדרישות בעל דירה בנוגע למחירים או פינוי הדירה. במסגרת זו, הדיירים מבטיחים לעצמם שכר דירה קבוע וידוע מראש, מבלי להתפשר על טיב ואיכות. שכר הדירה, כולל בתוכו גם תשלום לחברת ניהול האמונה על התחזוקה השוטפת של השטחים המשותפים וטיפול בליקויים מסוימים בדירה. חברת הניהול, אפריקה ישראל נכסים, צברה ניסיון רב בתחום באירופה וצפויה להביא את יכולותיה לידי ביטוי גם בפרויקט זה".

עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר אמר כי "אנו שמחים על יציאתו לדרך של הפרויקט הראשון בישראל לדיור להשכרה ארוכת טווח. זוהי הסנונית הראשונה בשורה של פרויקטים עתידיים, שמטרתם לסייע לפתרון בעיית הדיור בארץ, כמקובל במדינות רבות בעולם המערבי".

על פי תנאי המכרז, אפריקה ישראל שהקימה את הפרויקט תופקד על פיתוחו תפעולו וניהולו במשך 20 השנים הבאות, באמצעות החברות הבנות.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון התייחס למהלך ואמר כי: "המהלך של דיור להשכרה מצטרף לשורת צעדים שנקטנו כדי להקל על יוקר המחיה בנושא הדיור ולהגדיל משמעותית את היצע המגורים ברחבי העיר. אני שמח על כך שלצעירי הרצליה תהיה האפשרות להמשיך לגור בעיר, במחיר שפוי".

  • עוד באותו נושא:
  • גליל ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully