וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר דיור? נחשו כמה יעלו הפנטהאוזים במתחם שרונה החדש

26.6.2016 / 13:22

קבוצת הרכישה "מנהל מגורים ישראל" זכתה לאחרונה באחד המגרשים האחרונים בדרום הקריה בתל אביב בסכום שיא של 1.06 מיליארד שקלים. בימים אלה החלה הקבוצה לשווק גם את הפנטהאוזים בפרויקט שמחירם ינוע בין 17-30 מיליון שקלים

מערכת וואלה

משבר הדיור לא מטריד את כולם: מתחם שרונה החדש, אותה חטיבת קרקע שבה זכתה לאחרונה קבוצת הרכישה של "מנהל מגורים ישראל" בסכום של למעלה ממיליארד שקלים – יוצא בימים אלה בשיווק הפנטהאוזים בפרויקט. על פי המחירים שמפרסמת הקבוצה, מחירם של המיני פנטהאוזים בפרויקט, שגודלם נע החל מ-204 מ"ר והם כוללים מרפסת של 32 מ"ר, יתחיל בכ-17.5 מיליון שקלים.

הפרויקט החדש, שייבנה תחת השם "יונייטד שרונה", יכלול גם פנטהאוזים במחירים של כ- 26.5 מיליון שקלים. יחידות אלו משתרעות על פני כ-212 מ"ר וכוללות מרפסת בשטח 80 מ"ר עם בריכה. הפרויקט החדש צפוי לכלול גם פנטהאוז ששטחו 295 מ"ר עם מרפסת של 127 מ"ר המשתרע על פני קומה שלמה שמחירו 30.2 מיליון שקלים. כמקובל בענף קבוצות הרכישה המארגנים אינם יכולים להתחייב כי מחירים אלה סופיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרויקט העתידי שתוכנן על ידי קבוצת הרכישה צפי לכלול שלושה מגדלי מגורים בני 35 קומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

במרץ האחרון זכתה מנהל מגורים ישראל במכרז על רכישת הקרקע בשרונה תמורת סכום שיא של 1.06 מיליארד שקלים. העובדה כי מכרז זה הוחרג ממדיניות מכרזי קרקעות המדינה שמנהיגה הממשלה - זכה לביקורת רבה בשוק הדיור, בטענה כי הממשלה ממשיכה לשווק קרקעות בסכומי עתק באופן שאינו מסייע לירידת מחירים בשוק. הביקורות בענף כלפי המכרז כללו גם ביקורת על העובדה כי מי שזכתה בקרקע היתה דווקא קבוצת רכישה, בתקופה שבה פעילותן של קבוצות רכישה אינה מוסדרת בחוק.

הפרויקט החדש יוקם על אחד המגרשים האחרונים בדרום הקריה, ששטחו כ- 9 דונם. במגרש זה מתוכננות להיבנות 324 יחידות דיור, שטחי משרדים בהיקף של 8,010 מ"ר (עיקרי) ושטחי מסחר בהיקף של 2,300 מ"ר (שטח עיקרי). כמו כן עוד 1,200 מ"ר שטחי ציבור מתוכננים להיבנות על ידי הקבוצה.

הפרויקט העתידי שתוכנן על ידי קבוצת הרכישה צפי לכלול שלושה מגדלי מגורים בני 35 קומות שלמרגלותיהם מתחם מסחרי ובו בתי קפה וחנויות בוטיק, ומעליהם מרכז עסקים. על פי המחירים שפרסמה הקבוצה בעבר, מחירה ההתחלתי של דירת 4 חדרים בפרויקט עומד על בין 4.5 מיליון שקלים – 6 מיליון שקלים. לדברי אילת שנהר וורד גולן, מנהלות השיווק בקבוצה, "לאחר שרובן הגדול של היחידות כבר נמכר עוד לפני הזכייה במכרז, אני גאה להתחיל בשיווק הפנטהאוזים היוקרתיים. העיצוב בהם מבטא את הקשר בין הפרויקט לבין עולם התרבות והאמנות בעיר תל אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • שרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully