וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוד של "אדמה" למכירה: ריהוט, מקרר יין ומחשבי imac

22.6.2016 / 8:47

חגי אולמן המפרק הזמני של חברת אדמה מעמיד את הציוד למכירה פומבית על מנת למלא את קופותיה לצורך תשלום לנושים. הקונים לא יחויבו לקנות את כל הציוד כמקשה אחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן קובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המפרק הזמני שמונה לחברת אדמה בשליטת אורן קובי, עו"ד חגי אולמן, מעמיד למכירה פומבית את כל הציוד במשרדי החברה: עו"ד אולמן, ממשרד יהודה רוה ושות', מפרסם הבוקר (רביעי) מודעות בעיתונות המזמינות את הציבור להציע הצעות לרכישת כלל הציוד המצוי במשרדי חברת אדמה שנוהלה עד לא מכבר על ידי אורן קובי. בין הציוד היוקרתי המוצע למכירה ישנו גם ריהוט מעצבים יקר – בהם שולחנות של חברת הביטאט וכסאות מקסטיאל, לצד מחשבי iMac וגם מקרר ל-215 בקבוקי יין.

המכירה הפומבית של הציוד במשרדי החברה כוללת אפשרות לרכוש גם פריטים בודדים. בתהליך זה צפוי המפרק לקיים סיור למתעניינים במשרדי חברת אדמה, הממוקמים בקומה החמישית של מגדל המוזיאון בתל אביב. עם זאת, במודעה שפרסם אולמן צוין כי על המכירה לא יחולו דיני המכרזים ומכאן שאין התחייבות לקבל את ההצעה הגבוהה ביותר. מטרת המהלך היא להשיא את ערך הציוד, לצורך הגדלת קופת החברה וחלוקת הכספים לנושיה.

לפני כשבועיים הגיש אולמן לבית המשפט בקשה לצו הרחקה נגד קובי בטענה כי נתפס כשניסה לפרוץ למשרדי החברה וכי לאחר שהוחלפו המנעולים במשרדים, נכנס בלוויית אנשים נוספים מהכניסה האחורית של המשרדים. כמו כן המפרק דורש כי קובי ישיב ציוד השייך לחברה – אותו נטל בעבר – הכולל ציוד מחשבי ויצירות של האמן מנשה קדישמן.

  • עוד באותו נושא:
  • אורן קובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully