וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לצו הרחקה: "אורן קובי ניסה לפרוץ למשרדי החברה"

8.6.2016 / 9:30

המפרק הזמני שמונה לחברת אדמה מבקש להוציא לבעל השליטה אורן קובי צו הרחקה ממשרדי החברה במגדל המוזיאון בתל אביב בטענה כי ניסה לפרוץ למשרדים ולקחת מהם ציוד. המפרק דורש עוד כי קובי ישיב ציוד שלקח בעבר – בהם ציוד מחשבי ויצירות של מנשה קדישמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנוסף הוגשה בקשה להחלטת ביזיון בית המשפט. אורן קובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשת קריסתה של חברת אדמה, בשליטת אורן קובי, ממשיכה להסתעף. עו"ד חגי אולמן, ממשרד יהודה רוה, המשמש כמפרק החברה הגיש הבוקר לבית המשפט בקשה לצו הרחקה נגד קובי בטענה כי אתמול נתפס כשניסה לפרוץ למשרדי החברה במגדל המוזיאון בתל אביב וכי לאחר שהוחלפו המנעולים במשרדים, נכנס קובי בלוויית אנשים נוספים מהכניסה האחורית של המשרדים. כמו כן המפרק דורש כי קובי ישיב ציוד השייך לחברה – אותו נטל בעבר – הכולל ציוד מחשבי ויצירות של האמן מנשה קדישמן.

מהבקשה שהגיש עו"ד אולמן לבית המשפט עולה כי אתמול, כאשר ביקר בא כוחו של אולמן במשרדי החברה במגדל המוזיאון, גילה להפתעתו את אורן קובי ואנשיו כשהם מנסים לפרוץ לטענתו למשרדי חברת בטוחה וכי בהמשך הצליחו קובי ואנשיו להיכנס למשרדים, באמצעות הכניסה האחורית.

"המפרק נדהם לגלות, כי אורן קובי ואנשיו מנסים לפרוץ את משרדי בטוחה! בעודם עמלים על פריצת המנעולים, פנה אליהם בא כוח המפרק הזמני בדרישה כי יחדלו מפעולה זאת לאלתר, אחרת לא יהיה מנוס בידיו אלא להזמין משטרה לשם מניעת הפריצה, ובכך, מנע למעשה את פריצתם למשרדי בטוחה, אשר מצויה כיום בפירוק זמני", נכתב בבקשה לצו ההרחקה. בבקשת צו ההרחקה מציין עו"ד אולמן כי בעבר תקף קובי את עורך הדין אמנון שורק וכי גם עו"ד שי פינס, ממשרד המבורגר עברון, הותקף על ידו לאחרונה.

לצד הבקשה למתן צו הרחקה כנגד קובי, הגיש עו"ד אולמן בקשה נוספת למתן צו לביזיון בית המשפט נגדו. בבקשה מציין אולמן כי הרקע לבקשה הוא סירובו של קובי להעביר למפרק את המסמכים הדרושים להמשך החקירה, כפי שהורה לו השופט איתן אורנשטיין. בין השאר טוען אולמן כי אורן קובי מסרב להמציא ולפרט את מלוא החברות הנתונות לבעלותו, הן בארץ הן בחו"ל; להמציא העתק מכל תדפיסי חשבונות הבנק שלו, לפרט את כל חפצי הערך הנתונים לבעלותו ואת נכסי המקרקעין שהוציא תחת ידיו בעשור האחרון. המפרק מציין עוד כי אורן קובי מסרב להבהיר למי נמכר רכב הניסאן ג'וק שנרכש בידי החברה על ידו ובאיזה מחיר בוצעה העסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • אורן קובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully