וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קוקה קולה לשעבר עובר לקבוצת טריגו נדל"ן

25.5.2016 / 11:57

איציק תמיר ישמש נשיא פעיל וירכוש מניות בקבוצה, כצעד של הבעת אמון בפעילותה. קבוצת טריגו נמצאת בבעלותם של טל פרץ, גל פאר, ועו"ד רון נובוטני

נושא איציק תמיר. החברה המרכזית,
איציק תמיר/החברה המרכזית

מנכ"ל קבוצת קוקה-קולה ישראל היוצא, איציק תמיר, שפרש בחודש מרץ האחרון מתפקידו ימונה לנשיא קבוצת טריגו נדל"ן. בהודעת המינוי שפרסמה החברה דווח כי תמיר ישמש נשיא פעיל וכי ירכוש מניות בקבוצה, כצעד של הבעת אמון בפעילותה. קבוצת טריגו נמצאת בבעלותם של טל פרץ, גל פאר, ועו"ד רון נובוטני.

מינויו של תמיר מגיע זמן קצר לאחר חתימת הסכם ההשקעות בין קבוצת טריגו לקבוצת עזריאלי, במסגרתו רכשה טריגו 164 דונם במתחם פי גלילות בסכום הנאמד בכ–130 מיליון שקלים. במסגרת ההסכם, חתמה קבוצת עזריאלי על מכירת מניות חברת פי גלילות מסופי נפט וצינורות בע"מ לטריגו. מניות פי גלילות המוחזקות על ידי עזריאלי בעקיפין מהוות כ-13.2% מהון המניות של חברת פי גלילות המחזיקה בזכויות מקרקעין במתחם פי גלילות ברמת השרון.

תמיר, המשמש גם כיו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, עבד בקונצרן החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קבוצת קוקה-קולה ישראל) במשך כ-34 שנה. לפני כשנה וחצי נחקר באזהרה במסגרת חקירת הרשות להגבלים עסקיים שבדקה האם קבוצת קוקה קולה ניצלה את כוחה המונופוליסטי בשוק והפרה את ההגבלות החלות עליה.

איציק תמיר מסר בתגובה למינויו כי "תחום הנדל"ן קסם לי מאז ומתמיד ועתה אני שמח להפוך לחלק פעיל ממנו. מצאתי בטריגו קבוצה מבטיחה עם פעילות בעלת פוטנציאל רב, ולא פחות חשוב: תרבות ניהול של מקצועיות, שרותיות ובעיקר אמינות ויושרה ברמות הגבוהות ביותר. אני בטוח שיחדיו נצעיד אותה לשורה הראשונה של קבוצות הנדל"ן בישראל".

מקבוצת טריגו נמסר: "אנו מברכים את איציק ומאמינים שתרומתו תעצים ותגדיל את הפוטנציאל של החברה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully