וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגב משה ורושפלד לדיירי שרונה: הפסיקו את המאבק התקשורתי

26.4.2016 / 9:43

בעלי עסקים במתחם שרונה וביניהם השפים שגב משה ויונתן רושפלד קוראים לדיירי המתחם הסמוך לנהל את המאבק בבית המשפט ולהפסיק לפנות לתקשורת. "השתלחות ברוטלית גסה ואלימה"

צילום: יותם רונן ,עריכה: ניר חן

המאבק התקשורתי הממושך בין דיירי מתחם שרונה, לבין חברת גינדי החזקות, סביב פעילותו של המתחם המסחרי הסלים בתקופה האחרונה – וכעת הגיע תורם של סוחרי שרונה מרקט: במכתב ששלחו נציגי הסוחרים במתחם לנציגת הדיירים, חני נחמיאס, הם דורשים כי המחלוקות בין הצדדים ייפתרו בין כתלי בית המשפט – ולא בכלי התקשורת.

על המכתב, עליו חתומים מספר בעלי עסקים במתחם, בהם השף יונתן רושפלד, השף שגב משה ומספר בעלי עסקים נוספים, הם קובלים על ההתנהלות התקשורתית של דיירי המתחם היוקרתי וטוענים כי מדובר ב"השתלחות ברוטלית", הפוגעת בפרנסתם .

"בחודשים האחרונים אנו עדים להשתלחות ברוטלית גסה ואלימה בכל הקשור למתחם שרונה מרקט. החל 'מסיפורים' על בעיות תברואה, ריח, והטרדות בלתי פוסקות לדיירי המגדלים. אנו מבקשים בזאת, לחדול מכל פעולות הללו באופן מיידי. אנחנו סוחרי מתחם שרונה מרקט עומלים קשה לפרנסתנו ואין אנו מעוניינים שקומץ אנשים בעלי השפעה וכוונות נסתרות 'כאלו ואחרות' ינצלו את כוחם ואת השפעתם על מנת לפגוע בסוחרי המתחם".

בהמשך דורשים נציגי העסקים במקום כי המחלוקות בין הצדדים לא ייפתרו באמצעות כלי התקשורת. "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה שכל המחלוקות בין הנהלת שרונה מרקט לבין הדיירים יפתרו בין כותלי בית המשפט ולא בתקשורת אליהם אתם רצים בכל פעם ובטח לא על גבנו ".

הטענות בין הצדדים נוגעות בראש ובראשונה לטענות הדיירים על התנהלותו של המתחם, באופן שפוגע באיכות חייהם, בין השאר בשל הצפות ביוב, חולדות ובעיות של רעש ותחזוקה שמקורם לדבריהם במרקט. בנוסף, לאחרונה טענה נציגות דיירי שרונה כי חברת גינדי "גנבה חשמל" ממתחם המגורים – טענה שזכתה לתביעת דיבה מצד חברת גינדי החזקות.

בתוך כך, 9 מדיירי פרויקט שרונה, בהם נציגות הדיירים וגם השחקנית חני נחמיאס המתגוררת במקום, הגישו תביעה כנגד גינדי החזקות והעסקים במקום, בטענה כי עד היום לא פעלה החברה לתיקון הליקויים שהתגלו בפרויקט, על אף מספר דוחות מומחים שבחנו את המצב במתחם וקבעו כי יש לבצע בו תיקונים רבים. בתביעה, שהוגשה היום לבית משפט השלום בתל אביב, נטען עוד כי על סמך מכתב מעיריית תל אביב, אין למתחם שרונה מרקט – שבו פועלים כ-100 עסקים - רישיון עסק. בימים האחרונים אף פורסם כי המשטרה מבקשת לסגור את המתחם בשל ליקויי אבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully