וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של ענבל אור: "המפרק דורך על אדם שהוא כבר מת"

21.4.2016 / 12:04

שינוי אסטרטגיה? בפוסט בפייסבוק תוקפת שיר אור ישירות את המפרק, עו"ד איתן ארז ומאשימה אותו בהתעללות בענבל. "אתה (איתן ארז) מעלה פרסומים שקריים עוד לפני שאתה בודק... "

עריכה: ניר חן

בוידאו: לקוח מאוכזב של ענבל אור באולפן וואלה! NEWS

משפחתה של ענבל אור יוצאת להגנתה. בפוסט בפייסבוק תקפה אחותה של ענבל – שיר את המפרק הזמני, עו"ד איתן ארז והאשימה אותו כי הוא רודף את ענבל באופן איש. "לאיתן ארז הגדול! מי אתה בנאדם? ומאיזה חומר אתה עשוי?! אני חייבת לדעת לאן עוד אתה רוצה להגיע? ולאיפה עוד אתה רוצה להיכנס?", כתבה אור. "אני מבינה שאחרי כל כך הרבה זמן שלא הייתה לך עבודה וקיבלת תיק כזה מתוקשר אתה מרגיש בעננים. ולא רק בעננים גם משתמש בכל כלי תקשורת בצורה כל כך מביישת!!! אתה דורך בכל הכוח על בנאדם שהוא כבר מת. כמה שפל אתה יכול להיות ולאן עוד אתה רוצה להגיע ..?? אתה יודע שלענבל אין את הכוח להתמודד עכשיו גם מולך, אבל יבוא יום וגם זה יגיע".

בהמשך הפוסט כתבה אור: "אתה (איתן ארז) מעלה פרסומים שקריים עוד לפני שאתה בודק... קודם לעלות בשביל לקבל אהדה מהעם לפגוע בכל הכוח בענבל...אין לך זכות לשפוט אותה ובטח לא עם הרזומה שלך!! לסיכום אדון המפרק הגדול: כולם יודעים שאתה עשיר כקורח שלא בצדק על חשבון צרות של אנשים ויש לך עוד הרבה תיאבון... יש זכות לעם ולנושים לדעת בדיוק כמה אתה גוזר לכיס שלך על חשבון האנשים שצריכים לקבל את הכסף שלהם וכל שקל חשוב להם. אני בטוחה שזה יעניין אותם יותר מכל הכתבות שאתה מעלה כמו שאתה דואג שיפרסמו שהיא קנתה הלבשה תחתונה ב500 ש"ח ועוד פרסומים שלא מעניינים אף אחד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של שיר אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול פורסם כי על פי מסמכים שהגיש ארז לבית המשפט ענבל אור פלשה לדירה בגבעתיים, לאחר שנטשה את הנכס בצפון תל אביב – והותירה אחריה נזקים וחובות רבים. "על פי הידוע, החייבת אף בנתה ללא היתר בריכה בנכס בעלות של 115,050 שקל ששולמה מחשבון חברת אור סיטי נדל"ן ביום 20.6.15. כמו כן, ממידע שנמסר על ידי בעל הנכס, החייבת הציבה ג'קוזי מפואר על מרפסת תלויה בבית וזאת ללא אישור קונסטרוקטור, לאור כך המרפסת התעקמה ושקעה וככל הנראה נגרמו נזקים למושכר". עוד מצוין במסמכים כי בביקורו של עו"ד רז בנכס לא אותר הג'קוזי "וככל הנראה הוברח ע"י החייבת (ענבל אור)".

מהמסמכים עולה כי חברת החשמל ניתקה את החשמל לנכס לאור חוב בסך 24,000 שקל, שלא שולם. כמו כן, ממכתב שהיה בתיבת הדואר, נראה כי החייבת אף לא שילמה ארנונה לעיריית תל אביב וכן חשבונות מים ולפיכך הוטלו עיקולים על חשבונותיה. מהמסמכים שהגיש המפרק עולה כי לאחר ניתוקה מחשמל, העבירה אור חשמל מהשכנים.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully