וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת של איתן ארז: מכירת החזקותיה של ענבל אור בשלד הבורסאי

20.4.2016 / 15:51

שווי מניות החברה מסתכם ב-2.9 מיליון שקל, מתוכם מחזיקה ענבל אור ישירות מניות בשווי 0.5 מיליון שקל וחברת מגדל אור שבשליטתה מחזיקה במניות בשווי 1.3 מיליון שקל

ענבל אור איתן ארז. מערכת וואלה!
ענבל אור. מכירת האחזקות בשלד הבורסאי/מערכת וואלה!

המפרק הזמני של נכסי ענבל אור מבקש למכור את אחזקותיה בחברה הציבורית אור סיטי. המפרק, עו"ד איתן ארז, הגיש את הבקשה היום לבית המשפט.

צפו בתמונות: כך השחיתה ענבל אור את ביתה בצפון תל אביב
תושבי גבעת עמל תובעים את המדינה והעירייה ב-400 מיליון שקלים
תביעות הדדיות בין גינדי החזקות ודיירי שרונה


אור סיטי היא שלד בורסאי שרכשה אור במטרה להכניס אליו את עסקיה ולהפוך בכך לחברה ציבורית ללא צורך בהנפקת מניות לציבור. העברת הנכסים לא בוצעה בפועל והחברה נותרה כשלד בורסאי שנכסיו העיקריים הם המזומנים בקופה בסך 1.724 מיליון שקל. שווי מניות החברה, על פי שער הבורסה מסתכם ב-2.9 מיליון שקל. מתוכם מחזיקה ענבל אור ישירות מניות בשווי 0.5 מיליון שקל וחברת מגדל אור שבשליטתה מחזיקה במניות בשווי 1.3 מיליון שקל.

עם זאת קשה להעריך את השווי האמתי של המניות. הסחירות במניות השלדים בבורסה היא אפסית ולכן קשה להתייחס למחיר הנקוב של המניות כ"מחיר שוק". נראה שהשווי המזערי של המניות הוא כ-1.8 מיליון שקל, כשווי ההון שבקופת החברה בתוספת פרמיה מסוימת על העובדה שמדובר בחברה ציבורית שניתן להשתמש בה כקיצור דרך להנפקה בבורסה.

אם תימכר החברה יצטרך הנאמן להפריש מהתמורה מיליון שקל שהתחייבה אור לשלם לאורי אקרמן, שמכר לאור את החברה. על פי ההסכם התחייבה אור לשלם לאקרמן, שנותר בעל מניות קטן בחברה, מיליון שקל אם החברה לא תגיע לשווי של 24 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully