וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לשחד מפקח בנייה בירושלים באלפי שקלים

24.3.2016 / 8:11

מהנדס מג'בל מוכאבר מואשם כי נכנס למשרדו של סגן המפקח על הבנייה בירושלים והניח מעטפות עם אלפי שקלים על שולחנו. בסמוך לכך ביקש המהנדס לקדם בקשות שלו

אילוסטרציה. ShutterStock
הניח במשרד אלפי שקלים/ShutterStock

חאלד בשיר, מהנדס מג'בל מוכבר מואשם במתן שוחד לסגן מנהל הפיקוח על הבנייה בעיריית ירושלים באמצעות מעטפות ובהן כסף מזומן. פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד אורי גולדשטיין, הגישה בימים האחרונים לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגדו.

על פי כתב האישום, בשלהי חודש אפריל 2014 הגיע הנאשם למשרדי העירייה בירושלים, נכנס לחדרו של סגן מנהל מחלקת הפיקוח על הבנייה והניח על שולחנו מעטפה ובה סכום של 1,800 שקל. כשבוע לאחר מכן שוב הגיע הנאשם למשרדי העירייה, נכנס לחדרו של המתלונן, שהיה על פי כתב האישום ריק מאדם והניח על שולחנו מעטפה ובה סכום של 750 שקל.

בכתב האישום נכתב בין השאר כי כעבור כמה ימים ביקש הנאשם מסגן מנהל המחלקה כי יבחן מחדש בקשה שהוגשה לקבלת אישור לאספקת חשמל, מים וטלפון ביחס למבנה בשועפט. גם בימים שלאחר מכן, בשני מקרים נוספים הניח הנאשם מעטפות על שולחנו של סגן מנהל מחלקת הפיקוח על הבניה בסכומים של 1,000 שקל ו -800 שקל ולאחר מכן ביקש לדעת מה סטטוס הטיפול בבקשה למתן שירותים ביחס למבנה אחר, בצור באה'ר.

  • עוד באותו נושא:
  • שוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully